۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

برگزاری ویژه‌برنامه «گرامیداشت روز جهانی تنوع زیستی»

برگزاری ویژه‌برنامه «گرامیداشت روز جهانی تنوع زیستی»

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ویژه‌برنامه «گرامیداشت روز جهانی تنوع زیستی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی، تنوع زیستی، یکی از دارایی‌های بیولوژیکی بزرگ سیاره‌ ما است. اما متأسفانه، در دهه‌های اخیر، تنوع زیستی جهان در معرض تهدید قرار گرفته است. تغییرات اقلیمی، تخریب محیط زیست، خرابکاری زیستی و فعالیت‌های انسانی بی‌توجه به تنوع زیستی، منجر به انقراض گونه‌ها و نابودی اکوسیستم‌های حیاتی شده است.

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی همزمان با ششمین کنگره بین المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک، ویژه‌برنامه «گرامیداشت روز جهانی تنوع زیستی»، را با شعار «مشارکت مردمی در حفاظت از تنوع زیستی» برگزار می‌کند.

در این ویژه برنامه که در راستای برنامه‌های ترویجی و فرهنگ‌سازی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران برگزار می‌شود، سازمان‌هایی و مراکزی چون سازمان حفاظت محیط‌زیست، جهاد کشاورزی، دانشگاه شهید بهشتی، ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی شخصی، انجمن ژنتیک ایران مشارکت دارند.

این ویژه‌برنامه در تاریخ دوم خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۱۸:۳۰ در سالن ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6112168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha