۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴

محمودزاده اعلام کرد؛

گزینش و آموزش حرفه‌ای از شروط اصلی جذب معلمان در مدارس غیر دولتی

گزینش و آموزش حرفه‌ای از شروط اصلی جذب معلمان در مدارس غیر دولتی

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت:گزینش و آموزش حرفه‌ای از شروط اصلی معلمان در مدارس غیر دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده در چهل و سومین نشست شورای راهبردی مدیریت سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با تبریک دهه کرامت و آرزوی بهره مندی از فیوضات و برکات این روزهای عزیز گفت: نسل جدید، نسلی پویا و پرسشگر است و باید دستاوردها و کارهای ارزشمند نظام برای آنها تبیین شود.

وی با اشاره به نقش رسانه و روابط عمومی‌ها در آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: تبیین دستاوردها و کارهای ماندگار نظام برای نسل جوان از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و وظیفه ماست که اتفاقات ارزشمندی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است را اطلاع رسانی کنیم.

محمودزاده در ادامه با اشاره به اینکه در دنیای فن آوری، علم و تکنولوژی همگی برنامه‌ها باید بر مبنای اطلاعات و آمار باشد؛ تصریح کرد: اگر در زمینه آمار و اطلاعات دچار ضعف باشیم به هیچ گاه نمی‌توانیم در برنامه ریزی ها موفق عمل کرده و مؤثر واقع شویم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه طرح توانمند سازی معلمین مدارس غیر دولتی از برنامه‌های خوب سازمان در سال گذشته بود، اظهار کرد: گزینش و آموزش حرفه‌ای از شروط اصلی تدریس معلمان در مدارس غیر دولتی است.

وی تأیید صلاحیت عمومی و صلاحیت حرفه‌ای معلمین در مدارس غیر دولتی را ضروری دانست و افزود: همکاری‌های خوبی در سال گذشته با حوزه علمیه و دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت که باید با آسیب شناسی لازم ضعف‌های آن مرتفع گردد و دوره‌های جدید با برنامه ریزی بهتر و دقیق‌تری اجرایی گردد.

محمودزاده گفت: مشارکت مردم در آموزش و پرورش می‌تواند پیوند با گروه‌های مردمی را که از اهداف دولت سیزدهم است را تقویت کند و ارائه طرح‌های کارشناسی با رویکردها نو و خلاق می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر نظارت دقیق بر برنامه‌ها، بالا بردن سطح کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس و مراکز غیردولتی را خواستار شد.

کد خبر 6112179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha