۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

مسئولان نظام آموزشی تاکید کردند؛

تاکید بر برگزاری بدون توقف امتحانات نهایی

تاکید بر برگزاری بدون توقف امتحانات نهایی

سخنگوی دولت گفت: حضرت آیت الله رئیسی همواره در خصوص تعطیلی مدارس همواره تاکید ویژه‌ای داشتند و تاکید می‌کردند که فعالیت‌های مدارس بدون تعطیلی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از روز گذشته و در پی بروز سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و تعدادی از مسئولان، خبرهایی ضد و نقیض از تعطیلی مدارس در شبکه‌ها به راه افتاد که از همان زمان مسئولا آموزش و پرورش بر ادامه برگزاری امتحانات تاکید کرده و هرگونه اعلام خبر قطعی در خصوص تعطیلی مدارس را به ساعات بعد موکول کردند.

علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: از دانش آموزان عزیز تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش هم در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه تمام تلاش ما برگزاری به موقع امتحانات نهایی است؛ گفت: فعلاً قرار ما بر این است که امتحانات در همان برنامه اعلامی برگزار شود؛ فعلاً تعطیلی اعلان نشده است و تا زمانی که هیئت دولت تصمیمی در این خصوص نداشته باشد؛ ما هم زمان امتحانات را تغییر نخواهیم داد.

در همین زمینه علی بهادری جهرمی در خصوص احتمال اعلان عزای عمومی و تعطیلی کشور گفت: خبر عزای عمومی به زودی از سوی هیئت دولت اعلان خواهد شد اما در خصوص تعویق امتحانات نهایی نظر ما بر اساس نگاه آیت الله رئیسی بوده است.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه شهادت رئیس جمهور کشورمان خللی در برگزاری آزمون‌ها ایجاد نخواهد کرد؛ گفت: تصمیم هیئت دولت تاکنون این بوده است که آزمون‌های امتحانات نهایی بدون خلل و توقفی برگزار شود؛ زیرا حضرت آیت الله رئیسی همواره در خصوص تعطیلی مدارس همواره تاکید ویژه‌ای داشتند و تاکید می‌کردند که فعالیت‌های مدارس بدون تعطیلی اجرایی شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیئت دولت هم تلاش خواهد کرد این نگاه آیت الله رئیسی حفظ شود.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که در روند برگزاری امتحانات خللی ایجاد نشود و آزمون‌ها با قوت ادامه پیدا خواهد کند.

کد خبر 6112391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ساره IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 1
      سلام از دیروز تا به امروز من انقدر برای این سوگ ناراحتم که اصلا تمرکز ندارم که ازمون نهایی فردا را بدم ای کاش امتحان را لغو می کردنند
    • لطفا تدبر IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      با قوت ادامه خواهد داشت کدام قوت اخه ما تازه رئیس جمهورمون از دست دادیم وضعیت روحی خوبی برای تمرکز روی درس نداریم این تصمیم از نظر من موجب کاهش میانگین نمرات دانش اموزان خواهد شد
    • ع IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      پس چرا تعطیل کردید؟؟؟؟