۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

پیام تسلیت مدیرعامل برق حرارتی در پی شهادت خادم‌الرضا

پیام تسلیت مدیرعامل برق حرارتی در پی شهادت خادم‌الرضا

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور پیامی شهادت خادم‌الرضا(ع)، سیدالشهدای خدمت و همراهان وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرسول پیشاهنگ مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور پیامی شهادت خادم‌الرضا (ع)، سیدالشهدای خدمت و همراهان وی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت عبدالرسول پیشاهنگ به شرح زیر است:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

شهادت یار دیرین انقلاب، هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی و خادم الرضا، همزمان با سالروز ولادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی‌الرضا المرتضی (علیه السلام) و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجمقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خادمان ملت در دولت سیزدهم، بویژه به همکاران پرتلاشمان در وزارت نیرو، بر اثر حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از یاران و یاوران صدیق انقلاب اسلامی، خدمتگزاری متعهد و دلسوز بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشأ خدمات فراوانی گردید و حتی تا آخرین لحظه عمر پربرکت خویش سرافرازنه در راه آبادانی و سربلندی کشور، بسیار کوشا و ثابت قدم بود.

بی تردید خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در دوران ریاست جمهوری ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

از درگاه خداوند متعال خواهانم که او را در أعلی علّیّین با حضرت محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبودهای ناشی از فقدان او را جبران فرماید و برای عموم مردم ایران، صبر و سلامتی مسئلت دارم.

کد خبر 6112988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha