۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

پل طبیعت تهران، پلی رنگارنگ در قلب تهران

پل طبیعت تهران، پلی رنگارنگ در قلب تهران

در ادامه به معرفی یکی از شاهکارهای مهندسی می‌پردازیم که نه‌تنها قلب پایتخت را با مناظر زیبای خود تسخیر کرده بلکه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین تفریحات تهران شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وقتی به تهران سفر می‌کنید، یکی از جاهایی که حتماً باید ببینید پل طبیعت است. حالا که بلیط زاهدان تهران را خریداری کرده‌اید و عازم پایتخت هستید، حیف است که سری هم به نماد تهران مدرن و بزرگ‌ترین پل عابر پیاده خاورمیانه نزنید. در ادامه به معرفی یکی از شاهکارهای مهندسی می‌پردازیم که نه‌تنها قلب پایتخت را با مناظر زیبای خود تسخیر کرده بلکه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین تفریحات تهران شده است.

چطور به پل طبیعت برسید؟

پل طبیعت تهران روی اتوبان مدرس واقع شده است و دو بوستان طالقانی و آب‌وآتش را به‌هم متصل می‌کند. برای استفاده از این پل هر روز از ساعت ۶:۳۰ تا ۰۰:۳۰ فرصت دارید. برای رسیدن به این پل می‌توانید از ماشین شخصی یا حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید.

اگر از اتوبوس یا خطوط BRT استفاده می‌کنید، خودتان را به ایستگاه میدان ونک و سپس با یک پیاده‌روی کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای به ورودی بوستان برسانید.

اگر از مترو استفاده می‌کنید، بهترین راه این است که در ایستگاه شهید حقانی در خط یک مترو پیاده شده و از پله‌های پل طبیعت بالا بروید.

اگر از خطوط تاکسی استفاده می‌کنید، خودتان را به ایستگاه تاکسی میدان ونک برسانید و با یک پیاده‌روی کوتاه به ورودی بوستان برسید.

و در نهایت اگر قصد دارید با ماشین شخصی به پل پایتخت بروید، خودتان را به یکی از دو بوستان طالقانی یا آب‌وآتش برسانید. چراکه ورود به پل از یکی این بوستان‌ها میسر است.

در هر صورت و از هر روشی که استفاده می‌کنید، خودتان را به یکی از ورودی‌های طالقانی یا آب‌وآتش برسانید. برای استفاده از ورودی بوستان طالقانی از میدان ونک به سمت بزرگراه حقانی رفته و سپس به خیابان سرو بروید. برای ورود به پل طبیعت از طریق پارک آب‌وآتش از میدان آرژانتین وارد خیابان نلسون ماندلا شده و سپس به خیابان ژوبین و خیابان شهیدی وارد شوید. سپس مسیر مستقیم را ادامه دهید تا بوستان را مشاهده کنید.

پل طبیعت تهران، پلی رنگارنگ در قلب تهران

در پل طبیعت به چه فعالیت‌هایی بپردازید؟

حالا که به پل طبیعت رسیدید، باید بدانید که چه امکانات تفریحی در انتظار شماست. پل طبیعت یک پل پیاده سه طبقه با امکانات مختلف مانند انواع کافه، رستوران و فودکورت، فضای نشستن و پیاده‌روی، عکاسی و… است. این‌جا می‌توانید از یکی از زیباترین مناظر طبیعی پایتخت دیدن کنید و لحظات دوست‌داشتنی را بسازید. علاوه‌بر این وقتی به پل طبیعت می‌رسید این امکان را دارید که با از بوستان‌های زیبای طالقانی و آب‌وآتش نیز دیدن کنید. افلاک نما گنبد مینا را در چند قدمی پل طبیعت ببینید. یا لحظاتی را در پارک بندری سپری کنید. اما خود پل طبیعت هم امکانات تفریحی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پل زیبای طبیعت سه طبقه دارد. در طبقه اول پل به کافه‌ها، رستوران‌ها و فودکورت پل دسترسی دارید. اگر برای صرف غذا به پل پایتخت می‌روید باید به طبقه اول پل بروید. طبقه دوم مسیر زیبای پیاده‌روی و نیمکت‌های برای نشستن و گپ‌وگفت را در خود جای داده است. همچنین اگر در فصل گرما یا نیم‌روز به پل طبیعت سر می‌زنید، طبقه دوم اغلب در سایه قرار گرفته و برای فرار از تابش آفتاب و گرما مناسب است. از طبقه دوم و از مسیر تونلی به نام تونل عشاق با طاق درختی بسیار زیبای آن به طبقه سوم می‌رسید. طبقه سوم زیباترین و محبوب‌ترین قیمت پل طبیعت است. جایی‌که می‌توانید تهران را تماشا کنید و با مناظر زیبای آن عکس بگیرید. همچنین در این طبقه به فانوس زیبای دریایی و سکوی تماشا دسترسی خواهید داشت.

پیاده‌روی در مسیر زیبای پل طبیعت

پیاده‌روی روی کفپوش‌های چوبی در ارتفاع ۴۰ متری از سطح زمین با ویوی بی‌نظیر پل طبیعت چیزی است که حتماً باید امتحان کنید. مسیر زیبای پل به‌گونه‌ای طراحی شده که پرپیچ‌وخم باشد و انتهای آن قابل‌دیدن نباشد. همین موضوع پیاده‌روی روی این پل را برای شما لذت‌بخش می‌کند. در اواسط مسیر هرجا خسته شدید یا دوست داشتید از مناظر اطراف بیشتر لذت ببرید امکان نشستن دارید. از نیمکت‌ها استفاده کنید، دقایقی نشسته و از مناظر اطراف لذت ببرید.

یک وعده لذت‌بخش در کافه، رستوران و فوت کورت‌های پل

لذت خوردن یک صبحانه خوشمزه بعد از یک پیاده‌روی لذت‌بخش را در کافه‌های پل طبیعت از دست ندهید. منوهای متنوعی از صبحانه، نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های خوشمزه در این کافه‌ها در انتظار شما هستند. علاوه‌بر این چشم‌انداز بی‌نظیر این کافه‌ها لذت این خوراکی‌های خوشمزه را دوچندان می‌کنند. همچنین برای یک شام یا نهار خوشمزه در یک فضای شیک و دلپذیر می‌توانید از رستوران و فودکورت پل استفاده کنید. این رستوران‌ها و کافه‌ها را می‌توانید در بخش شرقی و غربی طبقه اول پل طبیعت ببینید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دسر و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را می‌توانید در این رستوران‌ها پیدا کنید و لذت ببرید. پس اگر به تهران سفر می‌کنید، لذت یک صبحانه، ناهار یا شام ویژه را با ویوی به‌یادماندنی از پایتخت در این پل زیبا از دست ندهید.

عکس یادگاری در ارتفاع ۴۰ متری در قلب تهران

چشم‌انداز زیبای پل خصوصاً در طبقه سوم بهترین جا برای ثبت لحظات شیرین، سلفی و عکس‌برداری است. اگر به پل طبیعت می‌روید، فراموش نکنید که با این اثر زیبای معماری عکس‌های جذاب بگیرید. همچنین در اطراف پل، بوستان آب‌وآتش و طالقانی نیز فضای بسیار جذابی دارد که می‌توانید در آن عکس بگیرید و خاطرات قشنگتان را ثبت کنید. یادتان باشد که پل طبیعت یکی از شاهکارهای معماری ایران و نماد تهران مدرن است. بنابراین عکس‌گرفتن از این اثر زیبا قطعاً خالی از لطف نخواهد بود.

پل طبیعت تهران، پلی رنگارنگ در قلب تهران


سفری به‌یادماندنی با خرید بلیط زاهدان تهران از فلای تودی

برای سفر به تهران احتیاج به بلیط زاهدان تهران و رزرو هتل دارید. بهتر است بدانید فلای تودی بهترین وب‌سایت تخصصی برای خدمات مسافرتی است. در این وب سایت امکان مقایسه پروازها و قیمت‌های مختلف را برای انتخاب بهترین گزینه دارید. با ثبت نام در این وب سایت امکان اطلاع از قیمت‌های ویژه، بلیط‌های لحظه آخری و پروازهای چارتر را خواهید داشت. فلای تودی وب سایتی است که به شما اجازه می‌دهد، از بهترین امکانات با کمترین قیمت‌ها لذت ببرید. بنابراین با فلای تودی ارزان و باکیفیت سفر کنید. همین حالا به وب‌سایت فلای تودی وارد شوید و با ثبت نام در سایت و جست‌وجوی تهران سفر بعدیتان را آغاز کنید.

امکان مقایسه قیمت‌ها و خدمات، امکان استفاده از قیمت‌های ویژه و تخفیف‌های فلای تودی، امکان استرداد بلیط‌ها در صورت تغییر برنامه، امکان خرید خدمات سفر با پایین‌ترین قیمت موجود و امکان برنامه‌ریزی سفر با حرفه‌ای‌ترین تیم خدمات مسافرتی ویژگی‌های استفاده از سایت فلای تودی است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6113388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha