۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

سید شهیدان خدمت؛

سید ابراهیم رئیسی، به واقع نماد کامل فساد ستیزی بود

سید ابراهیم رئیسی، به واقع نماد کامل فساد ستیزی بود

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پیامی شهادت رییس جمهور و هیأت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه را تسلیت گفت. متن پیام فروزنده به شرح زیر است:

ملت عزیز ایران سربلند،
شهادت سید محرومان، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر عزیز انقلاب (مدظله العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سید ابراهیم رئیسی، به واقع نماد کامل فساد ستیزی، عدالت خواهی، جهاد بی وقفه، خدمت به محرومان، اطاعت کامل و عملی از ولی امر المسلمین و خدمت صادقانه برای مردم بودند که فقدان ایشان مسلماً اندوه و غمی ابدی را برای ملت غیور ایران ایجاد می‌کند.

خادم الرضا ثمره سال‌ها خدمت خالصانه‌اش به آستان مقدس حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا و مردم محروم را با شهادت در روز میلاد غریب الغربا دریافت کرد و به شهیدان خدمت شهید رجایی و باهنر پیوست.

یقین دارم در سایه توجهات حضرت حق و زعامت رهبر عزیز انقلاب که فرمودند، هیچ خللی در کار کشور به وجود نمی‌آید و بینش مردم عزیز و انقلابی ایران سربلند، راه شهیدان خدمت ادامه خواهد داشت و جوانان ایران اسلامی مکتب این شهیدان والا مقام را در بالاترین سطح ممکن متجلی خواهند کرد.

از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار برای شهیدان را خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، حسین امیرعبدالهیان و مالک رحمتی، موسوی و دیگر همراهان را مسالت دارم.

کد خبر 6113400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha