۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

کلاس زبان خارجی کجا ثبت نام کنیم؟

کلاس زبان خارجی کجا ثبت نام کنیم؟

اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید به شکل هدفمند یادگیری زبان خارجی را آغاز کنید، آموزشگاه زبان ایرانیان برایتان برنامه‌هایی ویژه دارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به شما حق می‌دهیم اگر در انتخاب کلاس زبان گیج شده باشید. به هر حال تعداد موسسات آموزش زبان خارجی آنقدر زیاد است که می‌توانند هر کسی را در انتخاب بهترین گزینه مردد کند. جستجو در صفحات اینترنت نیز نمی‌تواند به تنهایی راهگشا باشد، چراکه نیاز و خواسته هر کس از یادگیری زبان متفاوت است و نمی‌توان به هر کس یک دوره یا یک کلاس یکسان را معرفی کرد.

اما برایتان یک خبر خوب داریم: اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید به شکل هدفمند یادگیری زبان خارجی را آغاز کنید، آموزشگاه زبان ایرانیان برایتان برنامه‌هایی ویژه دارد. مطابق با نیاز، سطح زبان و تخصصی که قصد دارید یاد بگیرید، می‌توانید از همین روز به شکل آنلاین و حضوری و با مناسب‌ترین قیمت کلاس‌های خود را آغاز کنید.

آموزش آنلاین زبان با آموزشگاه زبان ایرانیان

فرقی ندارد ساکن کدام شهر هستید یا در چه ساعاتی از شبانه‌روز زمان آزاد دارید، زیرا در کلاس آنلاین زبان آموزشگاه ایرانیان دیگر محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. حتی اگر ساکن خارج از کشور هستید، یا اگر شاغل هستید و نمی‌توانید در کلاس‌های حضوری شرکت نمایید، به کمک آموزش زبان به شیوه آنلاین می‌توانید در دوره‌های آموزشگاه زبان ایرانیان شرکت نمایید.

چرا آموزشگاه زبان ایرانیان؟

آموزشگاه زبان ایرانیان با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت، از جمله معتبرترین مراکز آموزشی زبان‌های خارجی در شمال شهر تهران، منطقه نیاوران، است. اعتماد زبان‌آموزان و استقبال از دوره‌های حضوری و آنلاین موسسه زبان ایرانیان بی دلیل نیست. از جمله ویژگی‌های آموزشگاه ایرانیان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات آموزشی برای زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، و ترکی استانبولی و اسپانیایی در قالب کلاس‌های گروهی، نیمه گروهی، و خصوصی

ارائه کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی با توجه به پایه زبان‌آموز

ارائه خدمات آموزشی زبان برای گروه‌های سنی مختلف

ارائه برنامه‌های نیمه فشرده با بازدهی بالا

فراهم آوردن امکان آموزش آنلاین زبان فرانسه، آلمانی، انگلیسی، ترکی و اسپانیایی

امکان بهره‌مندی از کلاس زبان در محل آموزشگاه، محل کار شما یا محل سکونت زبان آموز

استفاده از تجهیزات و امکانات صوتی و تصویری پیشرفته برای بهبود بهره‌وری در آموزش زبان

برگزاری تست شفاهی پایان ترم توسط سوپروایزر برای ارزیابی سطح speaking زبان‌آموزان و توانایی انجام مکالمه

بهره‌گیری از اساتید برجسته در آموزش زبان‌های زنده بین‌المللی

استفاده از متد روز آموزشی به منظور تسریع در فرایند یادگیری و همچنین افزایش کیفی آموزش

امکان بهره‌مندی از کلاس‌های بحث آزاد با اساتید native (کلاس‌های بین‌المللی آنلاین)

تعداد نفرات کم در هر کلاس به منظور افزایش بازدهی و ارائه فرصت بیشتر مکالمه به هر زبان‌آموز

اعزام مدرس به منزل یا محل کار زبان‌آموزان با برنامه منظم و کاملاً تحت نظر موسسه

پشتیبانی رایگان و همیشه پاسخگو، هفت روز هفته و در ساعات اداری

آموزش بر اساس کتاب معتبر touchstone برای رده سنی بزرگسالان

آموزش آنلاین و حضوری زبان انگلیسی بر اساس کتاب‌های friends و family and friends برای کودکان

ارائه مدرک رسمی و معتبر در پایان هر دوره

چه زبان‌هایی در آموزشگاه ایرانیان تدریس می‌شود؟

برخلاف خیلی از موسسات زبان که فقط آموزش زبان انگلیسی دارند، در آموزشگاه زبان ایرانیان می‌توانید با بهره‌گیری از بهترین اساتید، علاوه بر زبان انگلیسی، از آموزش آنلاین زبان آلمانی، آموزش آنلاین زبان فرانسه، آموزش زبان ترکی استانبولی و زبان اسپانیایی را نیز بهره‌مند شوید.

دوره‌های آموزشگاه ایرانیان

دوره‌های خاص آموزش زبان در آموزشگاه ایرانیان عبارتند از:

دوره تافل

دوره TTC

دوره آیلتس

دوره سلپیپ (مخصوص کشور کانادا)

پکیج مکالمه زبان انگلیسی در سفر

آموزش زبان‌های فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی

دوره‌های فشرده آموزش آنلاین ترکی استانبولی

و...

آموزشگاه زبان ایرانیان تدریس برای چه رده‌های سنی را انجام می‌دهد؟

کلاس‌های آنلاین موسسه ایرانیان در سه رده سنی کودکان، نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌شوند:

کلاس زبان خارجی کجا ثبت نام کنیم؟

دوره‌های کودکان

کلاس‌های مقطع سنی کودکان برای افراد ۴ تا ۱۰ سال توسط موسسه زبان ایرانیان برگزار می‌شود. کودکان در این رده سنی می‌توانند کلاس زبان انگلیسی به صورت ترمیک و همچنین به صورت مدرسه زبان بگذارنند.

دوره ترمیک برای کودکان ۳ تا ۷ سال خواهد بود و آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان با استفاده از کتاب‌های Friends و Family and Friends برگزار می‌شود. در هر ترم، ۱۲ جلسه برنامه ریزی شده که مدت هر یک از جلسات یک ساعت و نیم (دو روز در هفته) خواهد بود. دوره مدرسه زبان نیز فقط به صورت حضوری به صورت روزانه (بجز پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها) برگزار می‌شود و مدت هر جلسه ۳ ساعت (از ساعت ۱۰ تا ۱۳) خواهد بود. در این کلاس آموزش ابتدا با کتاب بیگ فان و سپس با کتاب فرست فرندز پیش می‌رود.

دوره فشرده آموزش آنلاین زبان فرانسه، آموزش آنلاین ترکی استانبولی مخصوص کودکان و آموزش زبان آلمانی، از دیگر دوره‌های مخصوص کودکان است که توسط آموزشگاه زبان ایرانیان برگزار می‌شود.

دوره‌های نوجوان

در مقطع سنی نوجوانان دوره‌های تخصصی آیلتس به شکل خصوصی، آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. دوره‌های خصوصی که حداقل ۱۰ جلسه خواهد بود، در محل موسسه یا محل مدنظر زبان‌آموز برگزار می‌شود. بستر برگزاری دوره‌های آنلاین نیز از طریق واتس اپ، گوگل میت و یا اسکایپ خواهد بود.

به جز دوره‌های آیلتس، دوره خصوصی تافل، دوره‌های آموزشی زبان آلمانی و زبان فرانسوی، و همچنین پکیج آنلاین مکالمه انگلیسی در سفر، از دیگر دوره‌هایی است که توسط موسسه زبان ایرانیان برای زبان آموزان رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

دوره‌های بزرگسالان

با توجه به اهدافی که بزرگسالان از یادگیری زبان دارند، دوره‌های مخصوص زبان‌آموزان در این رده سنی بسیار متنوع است. از دوره‌های تخصصی آزمون آیلتس گرفته، تا دوره خصوصی تافل، و همچنین تدریس فشرده زبان‌های آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اسپانیایی، توسط مدرسین آموزشگاه ایرانیان به زبان‌آموزان بالای ۱۸ سال صورت می‌گیرد.

برای بزرگسالان همچنین دوره‌های خاصی برگزار می‌شود که در جهت آمادگی برای آزمون‌های مختلف یا بهبود و تقویت مهارت‌های زبانی است. دوره‌های بحث آزاد (Free Discussion)، کلاس مکالمه زبان انگلیسی، کلاس سلپیپ کانادا و دوره ttc از جمله این دوره‌ها است.

هزینه ثبت‌نام در دوره‌های موسسه زبان ایرانیان

برای اطلاع از آخرین هزینه دوره‌ها و کلاس‌های آموزشگاه ایرانیان می‌توانید با آموزشگاه زبان ایرانیان تماس گرفته و اطلاعات کامل در این خصوص را به دست بیاوری.

در نظر داشته باشید که با توجه به نوع دوره، سن زبان آموز و دیگر موارد، هزینه کلاس زبان فرانسه فشرده، می‌تواند متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعات کامل در این خصوص، با شماره‌های ۰۲۱۲۲۸۱۰۴۸۲ و ۰۲۱۲۶۱۳۲۱۵۹ تماس حاصل نمایید.

نحوه ثبت نام برای کلاس زبان در آموزشگاه زبان ایرانیان

جهت اطلاع از جزئیات دوره‌ها و کلاس‌های زبان، و همچنین به منظور دریافت مشاوره رایگان و ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های آموزشگاه زبان ایرانیان می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۶۱۳۲۱۵۹ – ۰۲۱۲۲۸۱۰۴۸۲ تماس بگیرید. مشاورین ما در واتس اپ نیز با شماره ۰۹۹۰۴۸۷۶۸۰۰ در کنار شما بوده و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به موسسه ایرانیان، اطلاعات لازم را دریافت کرده و به شکل حضوری ثبت‌نام نمایید. آدرس ما در شهر تهران:

ضلع شمالی کاخ نیاوران، اول دوراهی کاشانک، جنب کتابفروشی صادقی، پلاک ۲۹۵.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6113409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha