۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رییسی در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رییسی در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌الرضا، آیت‌الله رییسی رییس جمهور و همراهانشان، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی در این مراسم جمع کثیری از دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان داغدار دانشگاه شهید بهشتی از ساعت ۱۱ در مسجد الزهراء دانشگاه شهید بهشتی گرد هم آمدند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه متن پیام تسلیت رهبر انقلاب را قرائت کرد. سپس نماز و ظهر عصر به امامت ایشان اقامه شد.

در ادامه محمودرضا آقامیری، رییس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی، شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت. ایشان همچنین این مصیبت جبران ناپذیر را به سرکار خانم دکتر علم الهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر مکرمه آیت الله رئیسی تسلیت و تعزیت عرض کرد و برای ایشان و خانواده مخترمشان صبر و سلامتی مسئلت نمود.

آقامیری با اشاره به سابقه مجاهدت های آیت الله رئیسی خاطرنشان شد: ایشان عمر با برکت خویش را متعهدانه و مجاهدانه در راه اسلام و اعتلای انقلاب اسلامی گذراند و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مختلف در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری جانفاشانی کرد و در نهایت حین خدمت به ملت، دعوت حق را لبیک گفت.

رییس دانشگاه با برشمردن فضائل اخلاقی رئیس جمهور اظهار داشت: افتخار آشنایی با ایشان را پیش از دوران ریاست جمهوری داشتم. حضور در منصب ریاست جمهوری تغییر در منش شخصی و ویژگی های اخلاقی شان ایجاد نکرد. آیت الله رئیسی، انسانی دوست داشتنی، باصاف، مردم‌دار، امین، قابل اتکاء و خدمتگزار بود و دلسوزانه برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

کد خبر 6113511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha