۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

آیت الله رئیسی در مسئولیت های مختلف خود درخشید

آیت الله رئیسی در مسئولیت های مختلف خود درخشید

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسئولیت های مختلف کشوری خوش درخشید و سرچشمه خدمت‌های فراوانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین رفیعی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیامی را صادر کرد. در این پیام آمده است: خبر شهادت رئیس جمهور محترم و هیئت همراه شأن، تالم انگیز و اندوه زا بود، ایشان در طول سال‌های، طولانی افزون بر احراز مراتبی از فضل و دانش حوزوی و مدارجی از تقوا و فضیلت‌های اخلاقی، در مدیریت‌های مختلف کشوری خوش درخشیدند و سرچشمه خدمت‌های فراوانی بودند و با پرونده‌ای روشن و پربار و با تحمل رنج‌های بیشمار به لقای الهی شتافتند.

در این پیام بیان شده است: ضمن عرض تسلیت به محضر نورانی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی ملت شریف ایران اسلامی و همچنین به خانواده‌ی محترم و معزز ایشان و هیئت همراه شأن، برترین مقامات قدسی و روح و رضوان الهی برای آن فقید سعید و هیئت همراه شأن و شکیبایی و آرامش و پاداش نیکوی الهی را برای خانواده‌ی محترم معظم آن عزیزان از خداوند متعال خواستارم.

در این پیام اظهار شده است: در آخر یادآور می‌شوم جمله گهربار حضرت امام رحمه الله را، که می‌فرمود «منطق ما، منطق ملت ما، منطق مؤمنین، منطق قرآن است «انا لله و انا الیه راجعون» با این منطق هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابله کند. جمعیتی که، ملتی که، خود را از خدا می‌دانند و همه چیز خود را از خدا می‌دانند و رفتن از اینجا را به سوی محبوب خود مطلوب خود می‌دانند، با این ملت نمی‌توانند مقابله کنند.» ملت شریف ایران چون با منطق قرآن و سنت نبوی آشنا هستند در اینگونه اتفاقات که حقیقتاً ثلمه ی سنگینی است، آرامش خود را حفظ و به پیش بینی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اینگونه مواقع اطمینان کامل دارند. مقام معظم رهبری قبل از اعلام شهادت رئیس جمهور فقید ایران اسلامی، فرمودند «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.» چون ملت ایران دل به خدا بسته‌اند و برای خدا قیام کرده‌اند. ان شاء الله تعالی هیچ در تزلزلی در روند اداره کشور پیش نخواهد آمد.

کد خبر 6113529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha