۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷

منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس:

آیت الله رییسی با خدمت به خلق «سخت کوشی» را معنا کرد

آیت الله رییسی با خدمت به خلق «سخت کوشی» را معنا کرد

شاهرود- منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه درگذشت رییس جمهور موجی از اندوه را در کشور جاری ساخت، گفت: آیت الله رییسی با خدمت به خلق سخت کوشی را معنا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور در تبریز و درگذشت و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، احمد عجم نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس آتی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

روح منزه شهید جمهور، خادم‌الرضا، حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، در شب میلاد علی بن موسی الرضا علیهماالسلام، به اجداد طاهرینش پیوست.

این سید جلیل، اسوه‌ی حسنه‌ی خدمتگزاران نظام اسلامی است. الگویی که با تکیه بر صداقت و امانتداری، مردم‌داری را وجه همت خود ساخته، نستوه و سختکوش، در پی خدمت به خلق بوده و عاقبت جان بر سر پیمان نهاد و اینک با یاران خود، از جمله وزیر امور خارجه، شهید حسین امیرعبداللهیان و امام جمعه‌ی تبریز، عالم مردمدار، شهید آیت الله آل‌هاشم، استاندار متدین و انقلابی آذربایجان شهید مالک رحمتی و سایر همراهان، عند ربهم یرزقونند.

اینجانب با حسرت و اندوه فراوان، این ضایعه‌ی سهمگین را به پیشگاه امام عصر ارواحنا فداه، حضرت امام خامنه‌ای مدظله الوارف، ملت بزرگ ایران و وابستگان شهیدان سفرکرده، تسلیت گفته، برای قربانیان این رخداد تلخ، وقوف در اعلی غرف جنان را آرزومندم.

در پایان، فرصت را مغتنم شمرده تسلیت عمیق خود را به اهالی غیور آذربایجان و نیز مردم مؤمن و انقلابی دامغان نیز ابلاغ می‌کنم.

کد خبر 6113552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha