۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴

استاندار ایلام:

آیت‌الله رییسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان بود

آیت‌الله رییسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان بود

ایلام-استاندار ایلام گفت: آیت‌الله رییسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، در مراسم سوگواری و گرامی‌داشت شهادت آیت‌الله رئیسی رییس‌جمهور و همراهان که در مصلای امام‌خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد، گفت: آیت‌الله رئیسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان جهان و ذوب در ولایت و امامت بود. فقدان او برای جامعه اسلامی و برای محور مقاومت و مظلومان جهان، بسیار جانکاه است.

وی افزود: این اتفاق تلخ و دردناک موجب اندوه همه مردم آزاده دنیا و همه مردم کشورهای منطقه شد.

بهرام‌نیا گفت: دلیل اصلی محبوبیت آیت‌الله رئیسی، خادمی او برای مردم بود که این خادمی در تار و پور او بود و اجر و پاداش این خدمت، چیزی جز شهادت نبود.

استاندار ایلام با اشاره به سخنان شهید رجایی، گفت: شهید رجایی بیان کردند که اجر و پاداش هر کسی به میزان درد و رنج اوست و از مصادیق کسانی که این درد و رنج و مشقت را به همراه داشتند (حضرت علی (ع)، امام حسین (ع) و زینب کبری (س)) هستند که تمام وجود این بزرگواران با درد و رنج همراه بود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: رییس‌جمهور، محبوب مردم و دل‌داده به ولایت و اهل بیت (ع) بود و در همه جلسات بیت‌الغزل او مردم و خدمت صادقانه به مردم به ویژه مظلومان و محرومان جامعه بود.

وی گفت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همواره تاکید داشتند که در میان مردم باشید و صحبت‌های آنان را نصب‌العین قرار دهید، آن‌چه که این رییس‌جمهور را عزیز کرد این صفات برجسته و ویژگی‌های اخلاقی او بود.

وی عنوان کرد: رییس‌جمهور شهید کشورمان همواره بر پیگیری سفرهای شهرستانی و فسادستیزی و تحقق وعده‌ها تاکید داشتند و مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانستند.

استاندار ایلام بیان داشت: آیت‌الله رئیسی رییس‌جمهور تاکید داشتند فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و ملاحظه‌کاری، آن‌چه که خواست خدا و مردم است را انجام دهید.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ریشه در تاسوعا و عاشورا دارد، گفت: به فضل خداوند متعال این انقلاب به نهضت امام زمان (عج) متصل می‌شود. این انقلاب قائم به شخص نیست‌، چرا که انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی از جمله جنگ هشت‌ساله، انفجار دفتر نخست‌وزیری، انفجار در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، فتنه‌های استکبار و تحریم‌های ناجوانمردانه را در چهار دهه گذشته تجربه کرده است اما هم‌چنان و بالنده و باشکوه‌تر از گذشته، در راستای دین رسول‌الله (ص) حرکت می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: همه عمر این سید در خدمت به محرومان و مردم بود و در نهایت، در حین خدمت و سفر کاری به فیض شهادت نائل آمد. رهبر معظم انقلاب فرمودند «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید».

بهرام‌نیا بیان داشت: رییس‌جمهور در جلسه‌ای عنوان کردند که سلام من را به مردم ایلام برسانید که این نشان از اوج ارادت ایشان به مردم مقاوم این استان بود.

کد خبر 6113575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha