۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸

استاندار کرمانشاه:

شهید رییسی با شهادت اجر زحمات خالصانه خود را دریافت کرد

شهید رییسی با شهادت اجر زحمات خالصانه خود را دریافت کرد

کرمانشاه- استانداری کرمانشاه گفت: شهید رییسی با شهادت، اجر زحمات خالصانه خود را دریافت کرد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، ظهر دوشنبه در جمع مردم عزادار کرمانشاه که مقابل مسجد جامع تجمع کرده بودند، اظهار کرد: پیشوند زیبای شهید به راحتی و یک شبه در ابتدای نام آیت الله رئیسی قرار نگرفته بلکه ثمره سال‌ها تلاش خالصانه در راه خدمت به مردم است و بنا به گفته شهید قاسم سلیمانی تا زمانی که شهیدانه زندگی نکنیم شهید نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی به مکتبی برای خدمت صادقانه و خالصانه تبدیل شده، افزود: شخصیت مردمی، خدمت گذار، خالص و پ ر تلاش آیت الله رئیسی همواره مورد توجه بود و به گفته مقام معظم رهبری اینها نشانگر یک مسلک و مکتبی است که شهادت می‌طلبد و این شهادت ثمره یک عمر مجاهدت است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمت و عبادت شهید آیت الله رئیسی همیشه به طور ویژه و خاص انجام می‌گرفته، تصریح کرد: به وقت عبادت تنها عبادت و به وقت خدمت تمام تمرکز خود را بر خدمت صرف می‌کرد و اکنون به پاس تلاش و مجاهدت‌های بی وقفه آیت الله رئیسی شهادت را به عنوان اجر زحماتش شهادت زحماتش دریافت کرده است.

صحرایی با تاکید بر اینکه نباید راه شهید رئیسی را فراموش کنیم، خاطر نشان کرد: عاملی که تداوم راه شهید را به همراه خواهد داشت درک و و فهمیدنی است که ثمره و برکات آن را برای سعادت و عزتمندی بیشتر با پیروی از راه شهدا باید به دست آورد و در مسیری که شهدا حرکت کردند گام برداریم.

وی ادامه داد: باید بدانیم که راه سعادت بخش شهدا عزت جامعه را به دنبال داشته و اکنون باید امیدوارتر از گذشته در این مسیر سعادت بخش حرکت کرده و توجه داشته باشیم که در این مسیر امتحانات الهی متناسب با سختی‌های مسیر پیش روی ما خواهد بود که البته بدون این سختی‌ها تعالی به دست نخواهد آمد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سختی‌ها مانعی در مسیر حرکت به سوی تعالی‌ها نیست، عنوان کرد: ایران ما با وجود فرزندان رشیدی همچون شهید رئیسی بدون هیچ خللی راه عزتمندی و اقتدار خود را رو به جلو پیش خواهیم برد و باید توجه داشت که در این مسیر هرچه بیشتر ویژگی‌های شهدا به ویژه آیت الله رئیسی را بشناسیم بهتر و مقتدرانه‌تر می‌توانیم در این مسیر حرکت کنیم.

صحرایی در پایان با بیان اینکه شهید رئیسی بر خدمت به مردم تاکید و توصیه بیسیاری داشتند، گفت: با توجه به معنویت و تقوای شهید آیت الله رئیسی در دیداری که با ایشان داشتیم توصیه کردند که به هیچ مسئله‌ای جز به خدمت مردم فکر نکنید.

کد خبر 6113698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha