۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵

سید شهیدان خدمت؛

اجتماع مردم تهران در پاسداشت شهدای خدمت برگزار شد

اجتماع مردم تهران در پاسداشت شهدای خدمت برگزار شد

اجتماع عظیم مردم تهران برای پاسداشت سید شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد در میدان ولی عصر (عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع عظیم مردم تهران برای پاسداشت سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد در میدان ولی عصر (عج) آغاز شد.

بر اساس این گزارش، این اجتماع با برنامه‌ریزی و اطلاع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اجتماع مردم تهران در پاسداشت شهدای خدمت برگزار شد

شایان ذکر است؛ به دلیل وقوع حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان وی آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به همراه خدمه پرواز به شهادت رسیدند.

به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پاس قدردانی از یک عمر مجاهدت بی وقفه این شهید والامقام و همراهان شهیدش از کلیه هم وطنان عزیز دعوت کرده بود در اجتماعی که عصر امروز در سراسر کشور برگزار می‌شود، حضور یابند که مورد اجابت آحاد مختلف مردم کشورمان قرار گرفت.

اجتماع مردم تهران در پاسداشت شهدای خدمت برگزار شد

انبوه جمعیت از پیر و جوان زن و مرد دختر و پسر در بخش‌های مختلف میدان ولیعصر حاضر شدند و در حالی که صدای قرآن در جای جای میدان به گوش می‌رسد مردم بهت زده و همراه با شک ناشی از شنیدن سقوط بالگرد شهید آیت الله رئیسی و همراهان، سکوت کرده و به تلاوت قرآن گوش می‌دهند. در نقاط مختلف میدان پرچم‌های مشکی عزا نصب شده است.

یکی از هموطنان سالخورده در حالی که به سختی از پله‌های مترو بالا می‌آمد، گفت: اصلاً باور نمی‌کنم سید محرومان را از دست دادیم در حالی که شب گذشته دعا می‌کردیم او و همراهانش زنده بماند پس از شنیدن خبر این حادثه، در حالی که به یاد شهید رجایی افتاده بودم بی وقفه گریه می‌کردم.

اجتماع مردم تهران در پاسداشت شهدای خدمت برگزار شد

جوانی از دهه هشتادی‌ها در سخنان کوتاه اظهار کرد: دوران شهید رجایی را درک نکرده است اما آن چیزی که از شهید آیت الله رئیسی دیده است همان تواضع، افتادگی، خدمت و مردمی بودن شهید رجایی است که برای نسل ما رخ داده است.

یک جوان دانشجو در اظهار نظری کوتاه در حالی که بغضی در گلو داشت بیان کرد: فرقی نمی‌کند کسی در میدان نبرد با دشمن شهید شود یا در میدان خدمت، مهم این است که آیت الله رئیسی به عهد خود با مردم تا لحظه آخر وفادار ماند و در شرایطی که شب میلاد امام رضا علیه السلام بود، نشان داد که به حق خادم الرضا است.

اجتماع مردم تهران در پاسداشت شهدای خدمت برگزار شد

در حالی که مردم حزن عجیبی در چهره‌های خود داشته و به صورت عیان گریه می‌کردند، هرازگاهی با شعار حیدر حیدر و یا حسین یا حسین سکوت خود را می‌شکستند.

گروهی از مردم دست نوشته‌هایی با مضامین «خداحافظ آقا سید شهید پاک زیست و با شهامت»، «جاودانه باد یاد سید شهید ما»، «شد کاروان عشق سوی روح الله»، «شکستند شانه‌هایم در این مصیبت»، «با ولایت مداری و وحدتمان, شهیدانمان را از خود خشنود می‌کنیم»، را در دست داشتند.

کد خبر 6113745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      5 4
      ضد انقلاب های خارج نشین بیجا و غلط کرده اند از خبر درگذشت رئیس جمهور و شهدای خدمت خرسند شدند ملت شریف جمهوری اسلامی ایران ناراحت و متأثر هستند و به کوری چشم ضد انقلاب های خارج نشین در انتخابات مشارکت گسترده خواهند کرد تا نقاب از چهره ضد انقلاب های خارج نشین بردارند والسلام نامه تمام
    • زهرا موسوی CA ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      5 1
      تا جایی که ما خبر داشتیم و بچه بودیم به امام حسین می‌گفتیم سیدالشهدا لطف کنید اینقدر اغراق نکنید در کلمات
    • مهدوی نیا IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      2 1
      مجاهد خستگی ناپذیر اجرت با سید الشهدا.