۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۷

حجت‌الاسلام صادقی:

همه تصمیمات و اقدامات آیت‌الله رئیسی در مسیر ولایت بود

همه تصمیمات و اقدامات آیت‌الله رئیسی در مسیر ولایت بود

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، با بیان اینکه در طول سالیان خدمت آیت‌الله رئیسی شاهد کارها، تصمیمات و اقدامات ایشان بودم، گفت: همه تصمیمات و اقدامات ایشان در خط ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و در توصیف شخصیت ایشان گفت: شهادت در راه خدمت به خلق خدا و اسلام و انقلاب توفیقی بود که رئیس جمهور مردمی ما به فیض آن نائل آمد.

وی با اشاره به شهادت چند نفر از نیروهای خدوم و انقلابی در حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: در این حادثه تلخ و دلخراش متأسفانه رئیس جمهور، امام جمعه تبریز، وزیر محترم امور خارجه، استاندار خدوم آذربایجان شرقی و ۳ نفر از کادر پرواز و محافظان رئیس جمهور در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسیدند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه ادامه داد: این واقعه حادثه بسیار سنگین و تاسف‌باری است و همه مردم ایران از این حادثه به شدت متأثر هستند.

وی با تبریک و تسلیت این حادثه به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب یکی از یاران خدوم خود را از دست دادند. شهید آیت‌الله رئیسی کسی بود که به خوبی در مسیر سیاست‌های کلی نظام به حرکت می‌کرد و با جدیت و تلاش شبانه‌روزی در خدمت مردم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از همه ما از این حادثه متأثر هستند و از خداوند متعال می‌خواهیم که به ایشان، ملت ایران و خانواده گرامی این شهدا صبر و اجر عنایت فرماید.

آیت‌الله رئیسی همواره مطیع امر رهبری بود

وی، ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژگی شخصیتی آیت الله رئیسی برشمرد و خاطر نشان کرد: ایشان چه زمانی که در قوه قضائیه مشغول به کار بودند و چه زمانی که در کسوت ریاست جمهوری حضور داشتند همواره مطیع امر رهبری بودند و این بارزترین ویژگی ایشان بود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با بیان اینکه در طول سالیان خدمت آیت‌الله رئیسی، شاهد کارها، تصمیمات و اقدامات ایشان بودم، عنوان کرد: می‌توان گفت همه تصمیمات و اقدامات ایشان در خط ولایت بود چرا که خدمت مسئولان وقتی ارزشمند است که در مسیر ولایت باشد.

وی افزود: مسئولان نیز باید همین مسیر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در طول ۴۰ سال تلاش خود در نظام اسلامی، شبانه‌روزی و بدون خستگی خدمت می‌کرد. این خدمات بسیار ارزنده است و ان‌شالله مورد قبول حضرت حق قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به خدمات ارزشمند شهید حسین امیر عبدالهیان به نظام اسلامی، گفت: این شهید والامقام در زمان خدمت خودشان سعی کرد روابط کشور را با سایر ملل بهبود ببخشند و توفیقات زیادی را نیز در کارنامه خود ثبت و ضبط کرده است.

لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی

وی با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت ملی در شرایط کنونی، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تاکنون طوفان‌های بزرگ‌تری را نیز از سر گذرانده و کشتی پرتلاطم انقلاب به راحتی از این طوفان‌ها عبور کرده است، اما آنچه که اهمیت دارد این است که همه ما باید در فضای حقیقی و مجازی تلاش کنیم صدای واحد ملت ایران، حمایت و اطاعت از مقام معظم رهبری باشیم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه ادامه داد: به لطف الهی و با وجود قوانین جامعی که داریم، رهبر معظم انقلاب سکان‌دار این نظام و این انقلاب هستند و جای هیچ نگرانی نیست و مردم شریف و با عزت ایران با همبستگی و وفاق ملی این اتفاق را نیز از سر خواهند گذراند.

وی افزود: در شرایط موجود دولت باید با قوت و قدرت به کار خود ادامه دهد و ما نیز در قوای دیگر با تمام توان تلاش می‌کنیم تا خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم تا هیچ‌گونه خلائی برای مردم احساس نشود.

کد خبر 6113905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha