۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

ادامه حیات طیبه انقلاب نیازمند نرم‌افزار فکری آیت‌الله رییسی است

ادامه حیات طیبه انقلاب نیازمند نرم‌افزار فکری آیت‌الله رییسی است

سنندج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی نیازمند نرم‌افزار فکری آیت‌الله رییسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران شهادت بزرگمردان زیادی از جمله شهید باهنر، شهید رجایی، شهید مطهری، شهید سلیمانی و غیره اتفاق افتاد اما شهادت آیت‌الله رئیسی سنگین‌تر از همه شهادت‌ها بود.

وی افزود: شهادت چنین شخصیتی ملت ایران را در ماتم فرو برد و فقدان این هشت شهید ضایعه بزرگی است که جبران هم نمی‌شود و غم بزرگ ملت ایران به شمار می‌رود.

رمضانی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی بر ایران قوی تاکید بسیاری داشت و این امر نکته مهمی است که باید برای آن همچنان تلاش شود.

وی افزود: در دو سال و نیم اخیر ضمن احترام به دولت‌های گذشته به گواه منابع رسمی داخلی و بین‌المللی، آیت الله رئیسی رکوردهای جدی و جدیدی را ثبت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: امروز نیاز به وحدت و همدلی داریم و دیدیم که شخصیت‌های مختلف ابراز همدردی کردند.

رمضانی با بیان اینکه نرم‌افزار فکری آقای رئیسی نباید مورد کم توجهی واقع شود، افزود: شهید رئیسی دغدغه مردم را داشتند و ما برای ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی به چنین نرم افزاری نیاز داریم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور برای حل مشکلات کردستان می‌فرمود اگر نیاز باشد ۳۰ بار هم به کردستان سفر خواهم کرد و این جملات هیچگاه از اذهان مردم فراموش نمی‌شود.

وی اذعان کرد: استقبال بی‌نظیر از رئیس جمهور در میدان آزادی سنندج هیچگاه از حافظه مردم استان پاک نمی‌شود و قطعاً هیچگاه چرخ انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد.

رمضانی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی با شهادت‌شان الهام بخش‌تر و منشأ اثرتر خواهد بود و باید مدیران ما با راه و روش ایشان گام بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: دولت چهاردهم ان‌شاءالله دولتی مصمم‌تر و مسیر مهیایی برای حرکت پرشتاب دولت باشد و مردم از آن منتفع شوند.

وی گفت: ماشین روانی دشمن همچنان کار می‌کند و رسانه‌های داخلی قطعاً قوی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی خواهند کرد.

آیت‌الله رئیسی مرد میدان بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی مرد میدان بود و الگویی برای سایر افرادی که در این جایگاه قرار گیرد محسوب می‌شود.

علی اصغر دریایی با بیان اینکه تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر آقای رئیسی منجر به شهادت ایشان شد، افزود: شهادت حق این شهید خدمت بود که به لین درجه نائل آمدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اذعان کرد: خدمات شهید رئیسی برای کردستان ماندگار و به یادماندنی است و این حادثه موج اتحاد و همبستگی را بین همه جریانات و گروه‌ها در کشور به ارمغان آورده است.

کد خبر 6113914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha