۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۰

مهر گزارش می دهد؛

داغی بزرگ بر جان مردم آذربایجان/همه عزادارند

داغی بزرگ بر جان مردم آذربایجان/همه عزادارند

تبریز-مردم آذربایجان شرقی در پی شهادت رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم آذربایجان شرقی و به‌ویژه تبریز امروز داغ بزرگی را تجربه کردند، داغ شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی که بسیار جانسوز بود.

همه خود را برای ولادت امام رضا (ع) آماده می‌کردند اما با شهادت این عزیزان تمام شهر و کشور سیاهپوش شد.

مردم از همان ساعات اولیه شنیدن خبر شهادت‌شان، مقابل بیت امام جمعه تبریز به عزاداری پرداختند و نوای "حسین، حسین" سرد دادند.

همه عزادارند، همه شهر و کشور، چشمان همه گریان است و هنوز هم نمی‌توانیم باور کنیم.

اما این داغ برای مردم آذربایجان و تبریز جور دیگری است، تلخ‌تر و سخت‌تر؛ آیت آل هاشم به خوش اخلاقی معروف بود، در میان مردم شهر جایگاه ویژه‌ای داشت، همه مردم علی‌الخصوص ما رسانه‌ای‌ها با ایشان مأنوس گرفته بودیم و هرجا مشکلی داشتیم اول به حاج آقا می‌گفتیم.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی نیز باوجود اینکه مدت کمی بود که استاندارمان شده اما برای همه ما عزیز بود، همواره از شخصیت ایشان تعریف می‌کردیم و از روزی که روی کار آمد، صلوات خاصه‌های امام رضا (ع) در تمام جلسات استانداری پخش می‌شد اکنون باید قاب عکس او را هم در کنار عکس سردار خرم بر صحن استانداری آذربایجان‌شرقی ببینیم.

امروز ما سوگواریم، مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر جمع شده و عزاداری کردند، اشک ریختند، مداحی کردند، سینه‌زنی کردند، همه داغداریم.

احمد وحیدی وزیر کشور و تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و تمامی مسئولان استانی در این مراسم حضور داشتند.

ما داغداریم، دلمان آکنده از غم و سوگ است.

یاد و نامشان گرامی و راهشان جاویدان.

کد خبر 6114008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha