۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۷

در پیامی؛

«مجمع روحانیون مبارز» شهادت رییس‌جمهور را تسلیت گفت

«مجمع روحانیون مبارز» شهادت رییس‌جمهور را تسلیت گفت

مجمع روحانیون مبارز در پی شهادت آیت الله «سید ابراهیم رییسی» و همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع روحانیون مبارز در پی شهادت آیت الله «سید ابراهیم رییسی» و همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد، پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«حادثه دلخراش و خسارت بار سقوط بالگرد و عروج شهادت گونه رییس جمهور محترم کشورمان و همراهانشان موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور پُر تلاش و سخت کوش در طول حیات سیاسی و اجتماعی خود با پذیرش مسؤولیت‌های سنگین در حوزه‌های قضائی و فرهنگی و اجرایی تمام همّ خود را در جهت انجام وظیفه مصروف نمود و در نهایت جان عزیز خویش را در همین راه یعنی خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم فدا کرد. همچنین وزیر امور خارجه آقای دکتر امیر عبداللهیان که سالیان طولانی در بخش‌های مختلف وزارت امور خارجه با سخت‌کوشی و حُسن نیت از هیچ کوششی در جهت ساماندهی به ارتباطات بین‌المللی کشورمان و دفاع از منافع ملی دریغ نورزید. نیز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که از زمره عالمان ساده زیست و مردمی و پُرکار بود و در فروتنی و مردم داری و تلاش برای حل مشکلات جامعه در میان ائمه جمعه کشور از حسن شهرت برخوردار و به دلیل پرهیز از افراط و تفریط در مسایل سیاسی همچون پدر بزرگوارشان، مورد علاقه و احترام خاص مردم شریف آذربایجان بود و استاندار محترم تبریز و تیم پرواز و حفاظت رییس‌جمهور محترم همگی جان عزیزشان را بر سر پیمان الهی خدمت به مردم و کشور و انقلاب اسلامی نهاده به لقاء الله پیوستند خداوند همه این عزیزان را از اجر شهیدان و پاداش محسنین برخوردار نماید.

مجمع روحانیون مبارز ضمن عرض تسلیت این مصیبت سنگین را به خانواده‌ها و عموم بازماندگان محترم و ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری، علو درجات آنان را از درگاه الهی مسألت نموده انتظار دارد همگان در این شرایط حساس با حفظ هوشیاری و همدلی، نمونه‌ای دیگر از وفاداری به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی را در سایه اتحاد و وفاق ملی به نمایش بگذارند».

کد خبر 6114031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نجیم کرد ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      خداوند به بهشت و در کنار رسول خدا محمد مصطفی جای دهد آقای رییسی و همراهانش را .من بعنوان یک فرد بلوچ از خاش گریه کردم برای رییس جمهور