۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۴

پیام تسلیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)در پی شهادت رئیس جمهور

ارومیه- قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و هیات همراه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام این قرارگاه آمده است، شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی و خدوم ملت ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان، آقایان حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و جهادی آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان را به ملت شریف ایران به ویژه ملت قدرشناس آذربایجان غربی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

شهدای بزرگوار این حادثه غم انگیز و ناگوار عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و ملت سرافراز ایران در طبق اخلاص نهاده و در پایان نیز در مسیر خدمت به مردم به قرب الهی نائل شدند.

بی‌تردید ملت بزرگ ایران قدردان خدمات خالصانه و صادقانه این خدمتگزاران به ویژه رئیس جمهور شهید خویش خواهند بود و نام این شهدا بر صحیفه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و ایران سرافراز خواهد درخشید. قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه این حادثه تلخ و ناگوار را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم و فرزانه انقلاب تسلیت گفته و علو درجات برای شهدای این حادثه از خداوند متعال مسئلت دارد.

کد خبر 6114170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha