۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱:۳۹

نماینده جنبش حماس در ایران:

آیت الله رئیسی وعبداللهیان دیپلماسی مقاومت را درمنطقه دنبال کردند

آیت الله رئیسی وعبداللهیان دیپلماسی مقاومت را درمنطقه دنبال کردند

قم- نماینده حماس در ایران با تجلیل از شخصیت آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان گفت: این دو شخصیت برجسته سیاسی، دیپلماسی مقاومت را در منطقه دنبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خالد قدومی شامگاه دوشنبه در اجتماع جوانان جبهه مقاومت در مصلای قدس قم با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی گفت: به نمایندگی از ملت فلسطین، شهادت آیت الله رئیسی را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی تسلیت می گویم.

وی با تجلیل از شخصیت آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه ایران گفت: این دو شخصیت برجسته سیاسی، دیپلماسی مقاومت را در منطقه دنبال کردند.

قدومی گفت: وزیر فقید امورخارجه جمهوری اسلامی پس از عملیات طوفان الاقصی از همه ظرفیت ها برای حمایت از ملت فلسطین بهره برد.

نماینده جنبش حماس در ایران اضافه کرد: پس از آغاز جنایت های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه، افراد بسیاری بودند که در عرصه دفاع از مظلومان غزه فقط حرف می زدند، اما وزیر امورخارجه ایران با انجام دیدارهایی با شخصیت های کشورهای مختلف، در عمل به دنبال آرمان قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم غزه بود.

قدومی گفت: آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و کمتر شخصیتی مثل ایشان برای حل مشکلات در میدان عمل حضور داشت.

وی بیان کرد: مشی آیت الله رئیسی همان مشی رهبر معظم انقلاب بود و دوستداران انقلاب اسلامی در نقاط مختلف دنیا و جبهه مقاومت در منطقه ادامه دهنده راه این شهید عزیز خواهند بود.

نماینده حماس در ایران عنوان کرد: آیت الله رئیسی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین صریح بود و در مجامع مختلف جهانی جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کرد و از امت اسلام می خواست در برابر این دشمن خونخوار با وحدت و یکپارچگی ایستادگی کنند.

کد خبر 6114190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha