۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲:۰۲

نماینده حزب الله لبنان:

آیت الله رییسی عزت امت اسلام بود

آیت الله رییسی عزت امت اسلام بود

قم- نماینده حزب الله لبنان در ایران گفت: از دست‌دادن شخصیتی همانند آیت الله رییسی خسارت جبران ناپذیری است و او عزت امت اسلام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ معین دقیق شامگاه دوشنبه در اجتماع جوانان جبهه مقاومت در مصلای قدس قم با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی گفت: از طرف سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و ملت این کشور شهادت آیت الله رئیسی و سایر همراهان وی را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم.

نماینده حزب الله لبنان در ایران بیان کرد: آیت الله رئیسی همواره از جبهه مقاومت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع می‌کرد و در برابر رژیم اشغالگر قدس مواضع صریحی داشت.

وی افزود: جبهه مقاومت منطقه امروز عزادار از دست دادن آیت الله رئیسی است و به فضل الهی این روزهای دشوار سپری خواهد شد و مقاومت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

دقیق ابراز کرد: آیت الله رئیسی از احکام الهی و قرآن کریم نیز در مجامع مختلف از جمله سازمان ملل متحد سخن گفت و از آن دفاع می‌کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی از ملت مظلوم و بی دفاع غزه همواره دفاع می‌کرد افزود: آیت الله رئیسی انسانی خدوم نه تنها برای ملت ایران بلکه برای امت اسلام بود.

نماینده حزب الله لبنان در ایران بیان کرد: از دست‌دادن شخصیتی همانند آیت الله رئیسی خسارت جبران ناپذیری است و او عزت امت اسلام بود.

دقیق اضافه کرد: به رژیم اشغالگر قدس این هشدار را می‌دهیم که ما با شهادت زنده هستیم و راهی که حاج قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان شهید جبهه مقاومت برای ما باز کردند قابل بستن نیست و این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همانگونه که با شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد با شهادت خادم الرضا علیه‌السلام نیز دشمنان فکر بر زمین افتادن پرچم مقاومت را به گور خواهند برد.

کد خبر 6114198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha