۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸

پیام تسلیت دارالقرآن خانه کارگر در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت دارالقرآن خانه کارگر در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

دارالقرآن خانه کارگر در پی سانحه سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و هیات همراهشان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دارالقرآن خانه کارگر در پی سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و هیأت همراهشان پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗ

از میان مؤمنان مردانی هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند (و خود را آماده‌ی جهاد نمودند)، برخی از آنان پیمانشان را عمل کردند (و به شهادت رسیدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت) هستند، و هرگز (عقیده و پیمان خود را) تغییر ندادند.

ضایعه اسفناک فقدان رئیس جمهور محبوب، مردمی و انقلابی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام در سانحه هوایی باعث تألم خاطر هموطنان گردید و باعث شد کشور در سوگ آن فقید سعید داغدار شود.

خدمات ارزنده شهید سید ابراهیم رئیسی که با مجاهدت خستگی ناپذیر خود در طول کمتر از سه سال برای رفع مشکلات معیشتی مردم و به ویژه مستضعفان و محرومین جامعه بر کسی پوشیده نیست.

دارالقرآن خانه کارگر درگذشت رئیس جمهور فقید و هیئت همراه را به مردم ایران خاصه رهبر معظم انقلاب تسلیت گفته از خداوند منان برای آنان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

کد خبر 6114384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha