۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

فرصت مناسب برای خرید آپارتمان در تهرانپارس

فرصت مناسب برای خرید آپارتمان در تهرانپارس

تهرانپارس با دارا بودن امکانات عالی و متنوع برای زندگی و وجود آپارتمان‌هایی با قیمت‌های مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای سکونت در شرق پایتخت به شمار می‌رود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، محله تهرانپارس از نظر آب و هوایی در یک موقعیت کم نظیر واقع شده است. پارک ملی خجیر، بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، بوستان پلیس، یاس فاطمی و لویزان از سه طرف این محله را محدود می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم شرایط خرید آپارتمان در تهرانپارس را بررسی کنیم، شما را با این محله بیشتر آشنا کنیم و از بهترین خیابان‌های تهرانپارس بگوییم.

تهرانپارس کجاست؟

تهرانپارس، یکی از معروف‌ترین محله‌های شرق تهران است که در منطقه ۴ و ۸ شهرداری قرار گرفته است. بر اساس تقسیم‌بندی شهرداری تهران، این محله به دو بخش اصلی تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی تقسیم می‌شود.

موقعیت تهرانپارس غربی:

از غرب به بزرگراه شهید باقری

از شرق به بلوار شاهد (پروین)

از جنوب به خیابان دماوند

از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین

محدود می‌شود.

موقعیت تهرانپارس شرقی:

از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (۱۳۵)

از غرب به بلوار پروین (شاهد)

از جنوب به خیابان طالقانی

از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین

محدود می‌شود.

تهرانپارس با محله‌های نارمک، دردشت، کوهسار، آشتیانی، مجید آباد، قنات کوثر، استخر و حکیمیه همسایه است.

بهترین مناطق تهرانپارس برای خرید آپارتمان

هر کدام از مناطق تهرانپارس ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که می‌تواند برای افراد مختلف با سلیقه‌ها و نیازهای گوناگون، جذاب باشد. در ادامه، به معرفی برخی از بهترین خیابان‌های تهرانپارس برای خرید آپارتمان می‌پردازیم:

فلکه اول تهرانپارس: این فلکه واقع در تهرانپارس غربی به دلیل دسترسی آسان به مترو، مراکز خرید، رستوران‌ها و غیره، از محبوب‌ترین مناطق برای سکونت است. قیمت آپارتمان در این منطقه به نسبت بالا است.

خیابان رشید: این خیابان یکی از خیابان‌های اصلی تهرانپارس غربی است و از نظر امکانات رفاهی و خدماتی در سطح مطلوبی قرار دارد. همچنین قیمت مسکن در این خیابان به نسبت مناسب‌تر از فلکه اول است.

خیابان کادوس: این خیابان به دلیل وجود مدارس خوب و فضای سبز برای خانواده‌ها گزینه مناسبی به شمار می‌رود. قیمت آپارتمان در خیابان کادوس نیز به نسبت مناسب است.

فلکه دوم تهرانپارس: این فلکه نیز مانند فلکه اول، از نظر دسترسی به امکانات رفاهی و خدماتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. با این حال، قیمت مسکن در این منطقه به نسبت پایین‌تر از فلکه اول است.

خیابان ۱۹۶: این خیابان به لحاظ وجود بوستان‌ها و فضای سبز، از جمله خیابان‌های خوش آب و هوای تهرانپارس شرقی محسوب می‌شود. قیمت مسکن در این خیابان نیز به نسبت مناسب است.

در نظر داشته باشید که قیمت آپارتمان در تهرانپارس به طور مداوم در حال نوسان است. برای اطلاع از قیمت دقیق آپارتمان‌ها در محله‌های مختلف، می‌توانید به سایت‌های ملکی مراجعه کنید. همچنین قبل از خرید یا اجاره آپارتمان، حتماً از نظر کارشناسان و افراد مطلع در آن منطقه استفاده کنید.

فرصت مناسب برای خرید آپارتمان در تهرانپارس

معرفی مراکز خرید تهرانپارس

در این بخش، با معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید تهرانپارس همراه ما باشید:

مرکز خرید سپید واقع در فلکه اول تهرانپارس، روبروی بوستان آب

مجتمع تجاری پارسیان در خیابان آرش تیرانداز، فلکه دوم تهرانپارس

مجتمع تجاری نگین شرق در خیابان تیرانداز، بین فلکه اول و دوم

مرکز خرید پارس در خیابان تیرانداز، ضلع شرقی فلکه اول تهرانپارس

مرکز خرید شهر کودک شاپرک در بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه باقری

مرکز خرید قائم در اتوبان باقری، خیابان ۱۹۶

مرکز خرید مرجان در خیابان دماوند، خیابان ۱۲۴ غربی

مجتمع تجاری نارسیس واقع در خیابان تیرانداز، بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس

مرکز خرید سیوان سنتر در خیابان تیرانداز، پایین‌تر از خیابان ۱۸۰ غربی

قیمت خرید آپارتمان در تهرانپارس شرقی

این روزها پیدا کردن یک واحد لوکس در لوکیشنی منحصربفرد به لطف آگهی‌های فراوان خرید آپارتمان در تهرانپارس واقعاً آسان شده است. در ادامه چند نمونه آگهی خرید آپارتمان در تهرانپارس شرقی را برایتان آورده‌ایم.

فرصت مناسب برای خرید آپارتمان در تهرانپارس

قیمت خرید آپارتمان در تهرانپارس غربی

اگر می‌خواهید جدیدترین آگهی‌های خرید آپارتمان در تهرانپارس غربی را ببینید و یا قیمت خانه در تهرانپارس را با سایر محله‌های تهران مقایسه کنید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. در جدول زیر نیز چند نمونه قیمت خرید آپارتمان در تهرانپارس غربی را برایتان آورده‌ایم.

فرصت مناسب برای خرید آپارتمان در تهرانپارس

در سایت دلتا می‌توانید به روزترین آگهی‌های خرید آپارتمان در تهرانپارس را به راحتی مشاهده کنید. همچنین با جستجوی پیشرفته بر اساس معیارهای مختلف مانند محله، متراژ، قیمت و غیره، خانه مورد نظر خود را پیدا کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6114465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha