۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱

امام جمعه سنندج:

شهید آیت‌الله رییسی مردمی و فساد ستیز بود

شهید آیت‌الله رییسی مردمی و فساد ستیز بود

سنندج- امام جمعه سنندج و نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی نماد رییس جمهوری مردمی، خستگی ناپذیر و فساد ستیز بود.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تسلیت و ابراز تأسف فراوان از شهادت دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب، مردمی و پرتلاش ایران به ملت و کشور ایران، شهادت رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و همراهان را ضایعه بزرگ برای ملت و کشور اسلامی دانست.

وی رئیس جمهور را رئیسی جمهوری خستگی ناپذیر و پرتلاش توصیف کرد و افزود: دغدغه وی در شرایط دشوار اقتصادی حاکم بر کشور رسیدگی به وضع مردم بود حقاً یک روز به خود استراحت نمی‌داد، همیشه در میان مردم و غمخوار مردم بوده است.

ایجاد اخوت و برادری میان مجامع اسلامی از دغدغه‌های شهید رئیسی بود

ماموستا رستمی رئیس جمهور را حامی و پشتیبان علما و روحانیون دانست و گفت: ایجاد وحدت، اخوت و برادری میان مجامع اسلامی از دغدغه‌های وی بوده است.

امام جمعه سنندج همچنین رشد و توسعه عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور را از برنامه‌های دکتر رئیسی عنوان و تصریح کرد: دکتر رئیسی سه بار با عشق و علاقه به استان کردستان سفر کردند و با جدیت مسائل جوانان و شکایات مردم را پی گیری کردند.

رئیسی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات مردم اقدام می‌کرد

وی اضافه کرد: رئیس جمهور فقید ایران اسلامی ۴۶ بار از استان‌های کشور بازدید کردند و خالصانه و با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات مردم اقدام می‌کردند.

گفتنی است؛ هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهانش در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاحیه سد قیز قلعه سی به سمت تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شدند و در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 6114568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha