۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰

محمدیان:

شهادت ماموران پلیس خللی در تامین امنیت ایجاد نمی‌کند

شهادت ماموران پلیس خللی در تامین امنیت ایجاد نمی‌کند

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تکریم شهدا موجب افزایش روحیه شهادت‌طلبی می‌شود، گفت: این شهادت‌ها در اجرای ماموریت‌های ما و تامین امنیت هیچ خللی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای امنیت در تهران در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان گفت: همکاران من در اجرای قانون و در جهت تأمین امنیت در دو شب گذشته در جریان دستگیری یک فرد سارق و موادفروش به دلیل تیراندازی فرد مجرم مظلومانه و ناجوان‌مردانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: اگر چه فرد خاطی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شد، ولی غم از دست دادن این شهدا برای ما خیلی سنگین است. به خانواده این همکاران شهید و مردم بزرگوارمان تسلیت عرض می‌کنم. ان‌شاءالله که بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدای باشیم و از امنیت که حاصل خون این شهیدان است، پاسداری کنیم.

محمدیان در مورد تأمین امینت پس از شهادت رئیس جمهور اظهار داشت: هر کدام از این اتفاقات که می‌افتد همکاران ما مصمم‌تر و محکم‌تر از گذشته برای تأمین امنیت مردم تلاش می‌کنند. ما شهید می‌دهیم ولی روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در همکاران ما افزوده می‌شود. مجموعه ما به تازگی یک شهید گمنام را هم تشییع کرده است و مأموران ما در آن مراسم شرکت کردند. زیرا تکریم شهدا موجب افزایش روحیه شهادت‌طلبی می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: این شهادت‌ها در اجرای مأموریت‌های ما و تأمین امنیت هیچ خللی ایجاد نمی‌کند، بلکه موجب می‌شود قوی‌تر و با روحیه‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6114596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha