۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

رئیس جمهور شهید همواره بر بزرگداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید داشت

رئیس جمهور شهید همواره بر بزرگداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید داشت

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: رئیس جمهور شهید همواره بر بزرگداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین طی سخنانی گفت: شهادت آیت الله رئیسی داغ سنگینی بر دل ملت ایران گذاشت ولی این ملت قدردان زحمات خادم خود هستند و با حضور خود در مراسم‌هایی تاکنون انجام شده است این سپاسگزاری از خادم خود را با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر این خادم الرضا تکمیل خواهند کرد.

وی افزود: نگاه آیت الله رئیسی به مردم دشت ورامین یک نگاه ویژه بود و این مردم هم در انتخابات‌های متعدد با رأی بالا به ایشان این عرض ارادت خود را نشان داده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به مراسم‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد را یادآور شد و اظهار داشت: شهید رئیسی در دیدارهایی که در خصوص مراسم ۱۴و ۱۵ خرداد با وی صورت می‌گرفت بزرگداشت این ایام را بسیار تاکید داشت و از مردم دشت ورامین به عنوان پیشگام حرکت انقلاب اسلامی یاد می‌کرد.

وی در پایان با تقدیر از برنامه‌های پیش بینی شده ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد خواستار تقویت این برنامه‌ها در قالب محتوا و تبیین ابعاد مختلف قیام ۱۵ خرداد شد.

کد خبر 6114614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha