۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳

فرماندار ویژه ورامین:

۱۵ خرداد سند افتخار مردم ورامین است/لزوم استمرار خدمت رسانی

۱۵ خرداد سند افتخار مردم ورامین است/لزوم استمرار خدمت رسانی

ورامین- معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین با بیان اینکه حماسه ۱۵ خرداد سند افتخار مردم ورامین است، بر لزوم استمرار خدمت رسانی در ایام شهادت رییس جمهور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی صبح سه شنبه در جلسه ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین ضمن عرض تسلیت شهادت خادم الرضا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی گفت: مردم ایران اسلامی با شنیدن خبر شهادت خادم خود نشان داد که قدردان کسانی هستند که با تمام وجود برای آنها خدمت می‌کنند و این تشخیص توسط مردم با بصیرت ما بسیار ارزشمند و ماندگار است.

وی افزود: این ضایعه بسیار سنگین بود و مقام معظم رهبری برای اولین بار تعابیری را به کار بردند که کمتر از لسان مبارک ایشان شنیده بودیم و به تعبیر معظم له کار نظام با رفتن چنین شخصیت تأثیر گذاری مختل نخواهد شد و به مانند اوایل انقلاب که شخصیت‌هایی را دشمنان از ما گرفتند باز هم رخ دادن چنین ضایعه اسفناکی در روند رو به رشد نظام، تأثیر نخواهد گذاشت.

درویشی دولت رئیسی را مانند دولت شهید رجایی دانست و عنوان کرد: خدمت بی منت و شبانه روزی این شخصیت خدمت گذار آبرویی به دولت بخشید و وی نشان داد، که رئیس شدن همان فدا شدن برای مردم است و الگوی برداری از این تلاش و خدمت بایستی در تمامی ادوار، برای مسئولین ماندگار شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر لزوم استمرار خدمت با قدرت به مناسبت مهم ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین اشاره کرد و اظهار داشت: شهید رئیسی تاکید ویژه بر اهتمام بزرگداشت شخصیت امام راحل داشت و ما نیز برای حضور آحاد مردم در حرم مطهر امام راحل از دشت ورامین آمادگی کامل را داریم.

فرماندار ویژه ورامین ۱۵ خرداد را سند افتخار منطقه ورامین دانست و گفت: برای اعتلای این سند افتخار که بیش از ۶۱ سال از قدمت آن می‌گذرد همگان باید تلاش کنند و حضور و برنامه ریزی جهت تبیین این واقعه بزرگ را ادارات و نهادها در کنار گروه‌های مردمی یک وظیفه بزرگ تلقی کنند.

کد خبر 6114632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha