۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹

مدیر کل میراث فرهنگی فارس:

موکب سوگواری رییس جمهور در اماکن گردشگری فارس برپا شده است

موکب سوگواری رییس جمهور در اماکن گردشگری فارس برپا شده است

شیراز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از برپایی موکب و ایستگاههای صلواتی در اماکن تاریخی و فرهنگی این استان در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی ظهر سه شنبه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد گفت: با توجه به ایام سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه وی، در تمام اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس موکب و ایستگاههای صلواتی برپا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به سیاه‌پوش شدن تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان افزود: برپایی موکب عزاداری به مناسبت شهادت، پخش نواهای مذهبی و مرثیه سرایی، ارائه خدمات پذیرایی به شهروندان در موکب‌ها، اجرا می‌شود.

ثابت بر ضرورت برپایی موکب‌ها تا پایان ایام عزاداری و سوگواری تاکید کرد و گفت: تمام این اماکن مزین به پرچم‌های عزا شده‌اند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی شخصیتی والا، مردمی و محبوب بودند که تمام زندگی ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و محرومین و سرافرازی کشور عزیزمان کرد؛ افزود: آیت الله رئیسی در این راه تا پای جان ایستادگی و در نهایت نیز جان عزیزشان را در راه خدمت به مردم و کشور و در مأموریتی اداری برای آبادانی ایران اسلامی نثار میهن و مردم شریف ایران اسلامی کرد.

کد خبر 6114635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha