۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:

خدمات سرویس مدارس یزد هوشمند می‌شود

خدمات سرویس مدارس یزد هوشمند می‌شود

یزد- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از هوشمندسازی خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید با اپلیکیشن طراحی شده خبر داد.

مهدی فعالی در گفت و گو با خبرنگار مهر اعلام کرد: به این ترتیب والدین نسبت به ثبت اطلاعات در اپلیکیشن مربوطه اقدام می‌کنند و مسئولان مدارس هم اطلاعات خود را ثبت می‌کنند و رانندگان هم در این سامانه ثبت نام می‌شود و ارتباط بین آنها با سامانه برقرار می‌شود و بر اساس اطلاعات پایه خدمات ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از ثبت نام در مرحله دوم، هزینه سرویس و روش‌های پرداخت مشخص می‌شود، افزود: امسال تلاش می‌کنیم که با نرم افزار هوشمند تمام کارها اعم از ثبت نام، برنامه زمان‌بندی، حساب‌های مالی و نظارت را در نرم افزار بارگذاری کنیم که همه مباحث مربوط به سرویس مدارس شفاف باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ خودروی سواری و ۳۰۰ دستگاه مینی بوس در سرویس مدرسه خدمات رسانی کردند اما نیاز است که خودروها افزایش یافته و روش سرویس دهی متفاوت شود هر چند برآوردها نشان می‌دهد هزار دستگاه هم بدون مجوز در این حوزه فعال هستند.

وی اضافه کرد: امسال شرایط برای جذب خودروهای بیشتر برای شرکت‌ها فراهم شده است و از طرفی ۲۶ دستگاه ون خریداری شده توسط شهرداری که به بخش خصوصی واگذار شده نیز تحت مدیریت شرکت‌ها در حوزه سرویس مدرسه خدمات رسانی خواهند کرد.

کد خبر 6114644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha