۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶

فرماندار تنگستان:

شهید آیت الله رئیسی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود

شهید آیت الله رئیسی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: شهید آیت الله رئیسی شاگرد و سرباز مکتب امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیس جمهور و هیأت همراه عنوان داشت: شهید آیت الله رئیسی شاگرد و سربا زمکتب امام خمینی ره بود که از ابتدای جوانی تا لحظه شهادت در این مسیر حرکت کرد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی در خصوص تکریم انسان‌ها و شرافت انسانی کارهای بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: در مجامع بین الملل هر جا که نیاز بود با توکل بر خدا در اجرای شعائر اسلامی می‌ایستاد و مقاومت می‌کردند و پیام را منتقل می‌کرد.

وی یاد آور شد: یکی از رسالت مهمی که داریم همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی و مبلغان یک وظیفه سخت افزاری و یک نرم افزاری فرهنگی داریم که در این مناسبت‌ها تلاش کنیم پیام مناسبت بیشتر منتشر شود که پیام مکتب امام (ره) تبلیغ مکتب انبیا در میان جوانان است.

لطفی بیان کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام باید در سطح مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، ادارات و با اعزام کاروان به مراسم در مرقد مطهر حضرت امام (ره) برجستگی‌ها و در واقع مکتب امام ره را بیشتر به در بین جامعه تبیین و تشریح شود خصوصاً برای نسل جوان که باید با خصوصیات حضرت امام (ره) آشنا شوند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: مکتب امام خمینی مکتب انبیا است، راهی که انبیا به عنوان رسالت در دستور کار داشتند توسط امام ره در زمان ما در ایران اسلامی و دنیای بین الملل احیا شد.

وی ادامه داد: مکتب انبیا یعنی اینکه حمایت و دفاع از مظلومین و مستضعفین و امام از ابتدای دوران مبارزاتی خود حمایت و دفاع از مظلومین و مستضعفین را به عنوان ولی نعمتان جامعه معرفی می‌کردند، همان سیره و روش انبیا است که در برنامه کاری خود داشتند.

لطفی یاد آور شد: مکتب حضرت امام خمینی مکتب مقاومت، خواستن است و در طی ۴۵ سال گذشته عمر پر برکت انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت اتفاقاتی خوبی در دنیا و ایران اسلامی رخ داده است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با مقاومت خیلی از زیاد خواهی مستکبرین عالم نسبت به ایران و جامعه اسلامی چشم طمع داشتند دستشان کوتاه شد.

مراسم ارتحال امام (ره) مردمی برگزار شود

وی اضافه کرد: باید تلاش کرد مکتب و راه امام خمینی ره در بین نسل جوان با برگزاری سلسله برنامه‌های محتوایی مراسم ارتحال حضرت امام ره بیشتر تبیین شود.

لطفی ادامه داد: ۲۵۰ نفر از تنگستان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سال جاری به مرقد مطهره امام ره اعزام می‌شوند.

فرماندار تنگستان افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان و امام حسین (ع) بخش دلوار جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام ره همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

وی یاد آور شد: باید مراسم سالگرد امام ره در شهرستان به صورت مردمی و با حضور مردم برگزار شود.

کد خبر 6114762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha