۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱

با صدور بیانیه‌ای؛

نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کردند

نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه)، بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس در راستای تقدیر و تشکر از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهل و دومین سال تأسیس این دانشگاه را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه آزاد اسلامی یک امید برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور است‌.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام در بیش از چهار دهه فعالیت مؤثر و درخشان در نظام آموزش عالی کشور، توانسته است. خدمات فاخر و ارزنده ای در جهت تحقق عدالت آموزشی و تربیت اجتماعی در چارچوب ارزشهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده و قریب به ۴۰ درصد آموزش عالی را بر عهده دارد. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهل و دومین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از اهتمام و مساعی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی که در جهت اعتلا و پیشرفت و تحقق منویات و مطالبات امامین انقلاب اسلامی گام‌های استوار و مطمئن برداشته اند، اعلام می نمائیم.

امید است دانشگاه آزاد اسلامی تحت زعامت و هدایت مقام معظم رهبری با مدیریت تحول آفرین و تعالی بخش آن بتواند به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.

کد خبر 6114766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha