۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

دبیر فدراسیون بوکس:

بوکس زنجان زمینه پیشرفت را دارد

بوکس زنجان زمینه پیشرفت را دارد

زنجان- دبیر فدراسیون بوکس گفت: با توجه به شناختی که از بوکس زنجان داریم، معتقدیم این رشته در استان جای توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشمندفر ظهر سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان زنجان که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه بوکس زنجان می‌تواند به جایگاهی بیش از آنچه که امروز نصیبش شده است، دست یابد، افزود: فدراسیون نیز این آمادگی را دارد که از هیأت بوکس زنجان حمایت کند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بالقوه بوکس زنجان این اجازه را می‌دهد که بتواند میزبانی رویدادهای ملی را عهده‌دار شود، اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی انسانی در بوکس زنجان، فدراسیون حاضر است برای تحقق این میزبانی‌ها از هیأت بوکس زنجان حمایت و پشتیبانی کند.

این مسؤول با یادآوری اینکه امروز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و در فضایی به دور از هرگونه تنش و حاشیه بودیم، تصریح کرد: این موضوع یکی از ملزومات توسعه ورزش بوکس در استان زنجان است، به همین خاطر انتظار داریم فضایی که امروز شاهدش هستیم، در عمل نیز وجود داشته و رونق بیش از پیش بوکس زنجان را به همراه داشته باشد.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه کسب اکثریت آرا توسط رئیس جدید هیأت بوکس حاکی از اعتماد اعضای مجمع بوده و این همراهی باید تا چهار سال آینده تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های کسب موفقیت در این رشته، استفاده از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی است که انتظار داریم رئیس جدید هیأت بوکس استان زنجان بتواند به خوبی از آن بهره ببرد.

دانشمندفر با تاکید بر اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان همواره یکی از همراهان و حامیان بوکس در استان بوده است، عنوان کرد: بی‌تردید با میزبانی بوکس زنجان از رویدادهای ملی، ورزشکاران زنجانی بیشتری قادر به عضویت تیم‌های ملی خواهند شد.

در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان زنجان که با حضور ۵ کاندیدا برگزار شد، بعد از انصراف ۳ نفر از کاندیداها قبل از رأی‌گیری، نصراله سائلی با کسب ۱۱ رأی به عنوان رئیس جدید هیأت بوکس استان زنجان انتخاب و محمد بازرگان با ۵ رأی از رسیدن به کرسی هیأت بوکس استان زنجان بازماند.

کد خبر 6114813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha