۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

تا چه اندازه داروخانه آنلاین زیوش را می‌شناسید؟

تا چه اندازه داروخانه آنلاین زیوش را می‌شناسید؟

اگر از افرادی هستید که تمام خریدهای خود را در بسترهای دیجیتالی انجام می‌دهید، می‌توانید با مرجعی آشنا شوید که اصالت کالا را تضمین کرده و سفارش‌تان را در سریع‌ترین زمان به شما برساند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا با داروخانه آنلاین زیوش آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که این مرجع فروش دارو، تاکنون موفق به ارائه چه محصولاتی شده است؟ اگر پاسخ‌تان به پرسش‌های مطرح شده منفی است، تا پایان این مطلب همراه ما بمانید. چون قرار است تا به‌طور کلی شما را با داروخانه دکتر سالاری تبار آشنا کرده و از مزیت‌های آن برایتان بگوییم.

به‌این‌ترتیب اگر در دسته افرادی قرار دارید که تمام خریدهای خود را در بسترهای دیجیتالی انجام می‌دهید، می‌توانید با مرجعی آشنا شوید که اصالت کالا را تضمین کرده و سفارش‌تان را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌تان می‌رساند.

معرفی داروخانه زیوش و بررسی سابقه کاری آن

داروخانه دکتر سالاری تبار، یکی از مراکز معتبر و با سابقه فروش دارو و انواع محصولات دارویی و بهداشتی در تهران است که در سال ۱۳۹۸ تصمیم گرفت تا بستر دیجیتالی داروخانه خود را برای دسترسی ساده‌تر تمام مردم کشور راه‌اندازی کند.

این داروخانه که با نام زیوش در بستر دیجیتالی فعالیت می‌کند، دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و تحت نظر سازمان غذا و دارو فعالیت دارد. یکی از ده‌ها مزیت داروخانه دکتر سالاری تبار، مربوط به فروش انواع داروهای درمانی و تقویتی می‌شود.

این بستر معتبر، شرایط بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی را نیز برای کاربران خود تدارک دیده که امکان استفاده از این قابلیت، برای همه کاربران فراهم است. در ادامه بیشتر در مورد دسته‌بندی محصولات این داروخانه صحبت خواهیم کرد.

محصولات داروخانه آنلاین زیوش به چند بخش تقسیم می‌شود؟

اگر بخواهیم تمام محصولات موجود در داروخانه معتبر و آنلاین دکتر سالاری تبار را به ۸ قسمت تقسیم کنیم، به موارد فهرست پایین می‌رسیم:

پوست

دهان و دندان

مو

ناخن

مکمل ورزشی

مکمل کمک درمانی

بارداری

دوران شیردهی

بهداشت کودک

محصولات جنسی

در ادامه برخی از دسته‌بندی‌های پرفروش را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

در داروخانه دکتر سالاری تبار، چه محصولات پوستی به فروش می‌رسد؟

تا چه اندازه داروخانه آنلاین زیوش را می‌شناسید؟

پوست یکی از تاثیرگذارترین اجزایی است که روی افزایش زیبایی و جذابیت‌های ظاهری افراد تاثیر می‌گذارد. به‌طوری که داشتن پوست سالم، به‌عنوان نشانه جذابیت شناخته می‌شود. فراموش نکنید افرادی که پوست درخشان و سالمی دارند، از اعتمادبه‌نفس بیشتری برخوردار هستند. در این راستا، داروخانه آنلاین زیوش، امکان خرید محصولات فهرست پایین را، همراه با تضمین اصالت کالا فراهم کرده است:

محصولات آفتاب

مرطوب‌کننده و آبرسان

ضد لک

محصولات تخصصی دور چشم

ضد چروک و لیفتینگ

پاکسازی و لایه‌برداری

تقویت و ترمیم‌کننده پوست

ضدتعریق و خوشبوکننده بدن

شوینده صورت

کرم روز

کرم شب

کرم دست و پا

ضدجوش و آکنه

روشن‌کننده پوست

محصولات تخصصی بانوان

محصولات تخصصی آقایان

مراقبت از بدن

معرفی محصولات مو که در داروخانه آنلاین زیوش به فروش می‌رسند!

مو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های زیبایی شناخته می‌شود و هرچه پرتر و سالم‌تر باشد، جذابیت‌های فرد را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، محصولات درمانی، تقویتی و زیبایی زیادی تولید شده تا بتوانند تمام نیازهای مو را پاسخ دهند. در ادامه چند نمونه از این محصولات را که در داروخانه آنلاین دکتر سالاری تبار قادر به خرید آن‌ها هستید را معرفی می‌کنیم:

محصولات مراقبتی مو: این کالاها شامل انواع شامپو، نرم‌کننده، ماسک و اسپری مو، حالت‌دهنده، سرم، کرم و روغن مو، محصولات تخصصی پوست سر، محصولات تخصصی خانم‌ها و آقایان و در نهایت ویتامینه و پروتئینه می‌شوند.

محصولات زیبایی مو: برای زیبایی مو کالاهای مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسد که عبارت‌اند از: رنگ مو و اکسیدان، پودر دکلره، حالت‌دهنده و تجهیزات زیبایی مو مثل سشوار.

انواع محصولات کاربردی و تقویتی مژه و ابرو: این محصولات بیشتر شامل نمونه‌های تقویت‌کننده، تثبیت‌کننده و احیا کننده می‌شوند.

چه مکمل‌های ورزشی در داروخانه آنلاین دکتر سالاری تبار قابل خریداری است؟

این روزها، ورزش و بدن‌سازی به بخشی از سبک زندگی افراد تبدیل شده است. به همین دلیل، پیدا کردن مرجعی که بتواند مکمل‌های ورزشی را با تضمین اصالت کالا به فروش برساند، کار آسانی نیست. در این راستا، زیوش امکان سفارش محصولات فهرست پایین را برای همه کاربران به‌وجود آورده است:

پروتئین

گینر

کربوهیدارت

آمینو اسید

انرژی‌زا و رفع خستگی

کراتین

گلوتامین

بی‌سی‌ای‌ای

کارنیتین

آرژنین

برای افزایش سلامتی خود، مکمل‌های کمک درمانی را داروخانه آنلاین زیوش بخرید!

تا چه اندازه داروخانه آنلاین زیوش را می‌شناسید؟

در جامعه مدرن امروز، شرایط تغذیه به‌گونه‌ای تغییر کرده که بیشتر افراد نیاز به مصرف مکمل‌های کمک درمانی دارند. این محصولات که نوعی دارو به‌حساب می‌آیند، بدون نسخه پزشک نیز به‌فروش می‌رسند، بااین‌حال توصیه ما این است که بدون مشورت با افراد متخصص، اقدام به خرید مکمل‌هایی از قبیل مغز و اعصاب، قلب و عروق، استخوان و مفاصل، پوست، مو و ناخن، چشم و بینایی، دهان و دندان، دستگاه تنفس، گوش و بینی، آرامبخش و ضد اضطراب، افزایش و کاهش اشتها، آنتی اکسیدان و تنظیم وزن نکنید.

البته دقت داشته باشید که تمام موارد گفته شده، در داروخانه اینترنتی دکتر سالاری تبار فروخته می‌شوند. شما می‌توانید علاوه‌بر نمونه‌های مذکور، قادر به خرید مکمل‌های درمانی دیگر مثل مکمل غذایی، قرص جوشان، مکمل کودکان، آقایان و خانم‌ها، امگا، ویتامین‌ها و مواد معدنی، گوارش و کبد، کم‌خونی، عضله‌سازی و تقویت ماهیجه، ضد درد و التهاب و سیستم ایمنی نیز باشید.

مکمل‌های گیاهی، راهی برای حفظ سلامتی هستند!

داروهای گیاهی، به‌دلیل ساختار طبیعی که دارند، نه‌تنها طرفداران زیادی را دارا هستند، بلکه می‌توانند اثربخشی قابل توجهی از خود نشان دهند. به همین دلیل، نباید تعجب کرد که چرا داروخانه بزرگ دکتر سالاری تبار، انواع مکمل‌های فهرست پایین را در بستر دیجیتالی خود به فروش می‌رساند:

پروستات

سرماخوردگی و آلرژی

گوارش و کبد

دیابت و قند خون

چربی خون و کاهش کلسترول

تنظیم فشار خون

تنظیم خواب

حافظه و تمرکز

در داروخانه آنلاین زیوش، چه محصولاتی برای دوران بارداری وجود دارد؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، داروخانه آنلاین دکتر سالاری تبار، یک دسته‌بندی مخصوص برای دوران بارداری بانوان تدارک دیده تا همه مادرها بتوانند بدون داشتن نگرانی از بابت اصالت کالا، به خرید بپردازند. در ادامه به برخی از محصولات این دوران پرداخته‌ایم:

قطره فولیمکس

کپسول پیلفود پس‌از زایمان

قرص و کپسول بی‌اس‌کی

کپسول نرم فنلین

کپسول فم استایل ۲

در مورد مزیت‌های داروخانه آنلاین دکتر سالاری تبار بخوانید!

برای این‌که بیشتر با داروخانه آنلاین زیوش آشنا شوید، نیاز است تا صحبت کوتاهی در مورد مزیت‌های این پلتفرم معتبر داشته باشیم. در این راستا باید بگوییم همان‌طور که مشاهده کردید، تنوع محصولات در این بستر، به‌شدت زیاد است. به همین علت، بعید می‌دانیم که نتوانید کالای مورد نظرتان را در آن پیدا کنید.

همچنین باید اضافه کنیم که این داروخانه آنلاین، پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و امکان دریافت مشاوره را برای همه کاربران فراهم کرده است. در کنار این‌ها، داروخانه دکتر سالاری تبار، اصالت محصولات خود را تضمین می‌کند که این موضوع، موجب صرفه‌جویی در زمان و انرژی خواهد شد.

دقت داشته باشید که در داروخانه دکتر سالاری تبار، یک وبلاگ تخصصی وجود دارد که در آن، به نکات مهمی در مورد حفظ سلامتی و افزایش تندرستی پرداخته می‌شود. به همین سبب، هرگاه که تصمیم به افزایش اطلاعات خود در مورد موضوعات پزشکی بگیرید، می‌توانید روی این مرجع، حساب باز کنید.

جمع‌بندی

با توجه به پیشرفت فناوری و اضافه شدن آن به سبک زندگی همه ما، طبیعی است که شناخت یک پلتفرم معتبر برای خرید آنلاین دارو تا این اندازه هوادار پیدا کرده باشد. به همین علت، ما در این مقاله، شما را با داروخانه آنلاین زیوش که متعلق به دکتر سالاری تبار است آشنا کردیم. این وب‌سایت که به‌عنوان مرجع فروش دارو شناخته می‌شود، دارای تمام مجوزهای رسمی فعالیت در بستر دیجیتال است. ازاین‌رو شما می‌توانید با خیالی راحت، جهت خرید انواع محصولات مورد نیاز خود، به این مرجع خرید دیجیتال دارو مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6114815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha