۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳

تونی کروس از دنیای فوتبال خداحافظی می کند

تونی کروس از دنیای فوتبال خداحافظی می کند

تونی کروس پس از پایان یورو ۲۰۲۴ از رئال مادرید خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی کروس پس از پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. ستاره آلمانی رئال مادرید قصد دارد در ۳۴ سالگی کفش‌های خود را بیاویزد.

این ستاره آلمانی که سابقه ۱۰ سال حضور در تیم فوتبال رئال مادرید را در کارنامه دارد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۱۴ زندگی من را هم به عنوان یک فوتبالیست و هم به عنوان یک شخص تغییر داد. این شروع فصل جدیدی در پرافتخارترین باشگاه جهان بود. هرگز آن دوران پر از موفقیت را فراموش نخواهم کرد. از همه کسانی که با قلبی باز از من استقبال کردند و به من اعتماد کردند تشکر می کنم.

او در ادامه نوشت: مایلم از شما مادریدیست های عزیز به خاطر محبتی که از روز اول به من داشتید تشکر کنم. در عین حال این تصمیم به این معنی است که دوران حرفه ای من به عنوان یک فوتبالیست فعال در تابستان امسال پس از مسابقات قهرمانی یورو به پایان خواهد رسید. همانطور که همیشه گفته ام رئال مادرید آخرین باشگاه من است و خواهد بود. خوشحال و مفتخرم که در ذهنم زمان مناسبی برای تصمیمم پیدا کردم و توانستم خودم زمان خداحافظی را انتخاب کنم. جاه طلبی من همیشه این بود که کارم را در اوج به پایان برسانم. از این به بعد فقط یک فکر اصلی وجود دارد: حرکت به سمت پانزدهمین قهرمانی اروپا.

تونی کروس از دنیای فوتبال خداحافظی می کند

کد خبر 6114847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha