۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶

آیت الله یعقوبی در پی شهادت رییس جمهور پیام تسلیت صادر کرد

آیت الله یعقوبی در پی شهادت رییس جمهور پیام تسلیت صادر کرد

آیت الله یعقوبی به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی و هیات همراه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله یعقوبی به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر حادثه هولناک بالگرد رئیس جمهور ایران حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ما را شوکه کرد و برای دور ماندن جمهوری اسلامی ایران و دوستداران آقای رئیسی از بلا دست به تضرع، دعا و توسل به خداوند متعال برداشتیم، اما مشیت خداوند متعال بر این بود که وی و همراهان صالحش به اجر جزیل و تنعم در محضر او نائل شوند و خداوند آنان به ساحت رحمت خود پذیرفت و به ائمه اطهار پیوستند.

وی عمر شریف خود را با اعمال نیکی که میزان اعمالش را سنگین‌تر می‌کند، به پایان رساند، زیرا برای افتتاح سدی بزرگ و بررسی اوضاع و احوال مردم آن مناطق دورافتاده رفته بود. بنده زمانی که وی متولی آستان قدس رضوی بود، از نزدیک با ایشان آشنا بودم و فضیلت علمی، اخلاق مداری و ولایتمداری استوارش را نسبت به پیامبر و اهل بیت پاکش (ص) درک کرده بودم.

این مصیبت بزرگ را به رهبر و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گویم و امیدوار هستم همان گونه که در ۴۵ سال گذشته آزمون‌های سختی را پشت سر گذاشتند، با سلامت، سربلندی و شایستگی از این مرحله سخت و پیچیده نیز عبور کنند، زیرا ملت مسلمان ایران این توانایی را دارد که سران برجسته ای را تربیت کند که این راه سرافرازی و عزت را ادامه دهند. ستایش خدایی را که هیچکس جز او سزاوار ستایش بر اتفاقات ناگوار نیست.

محمد الیعقوبی- نجف اشرف
۱۱/ذو القعده/۱۴۴۵

کد خبر 6114881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha