۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷

امام جمعه اهرم:

نتیجه عملکرد شهید آیت الله رئیسی آرامش خاطر رهبری بود

نتیجه عملکرد شهید آیت الله  رئیسی آرامش خاطر رهبری بود

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: نتیجه عملکرد شهید رئیسی و خدماتی که برای رضای خدا و مردم انجام می‌داد، آرامش خاطر رهبری را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام ره در تنگستان ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانش عنوان داشت: شهادت رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و همراهان، ضایعه بزرگ برای ملت و کشور اسلامی است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: نتیجه عملکرد شهید رئیسی و خدماتی که برای رضای خدا و مردم انجام می‌داد، آرامش خاطر رهبری به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی تا همیشه تاریخ در اذهان ملت مبارز و انقلابی ایران زنده است، عنوان داشت: شخصیت ممتاز و الهی امام خمینی (ره) منشأ برکات بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان بوده است.

امام جمعه اهرم تصریح کر: برگزاری این مراسم سالگرد حضرت امام ره نشان از ابراز ارادت ما به معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ما برای طی کردن راه سعادت به زنده نگهداشتن یاد امام و شهدا نیاز داریم، یاد آور شد: ما باید دائماً از خداوند استقامت طلب کنیم تا بتوانیم راه نورانی امام ره انقلاب و شهدا را ادامه دهیم.

پهلو زاده با اشاره به تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن همراهی مردم با راه امام و شهدا، تصریح کرد: پر رنگ شدن مراسم‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در همه نقاط کشور برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن بسیار مهم و تأثیرگذار است.

کد خبر 6114895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha