۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶

استاندار گیلان تاکید کرد؛

ضرورت تبیین شخصیت «آیت‌ الله رییسی» برای اقشار مختلف جامعه

ضرورت تبیین شخصیت «آیت‌ الله رییسی» برای اقشار مختلف جامعه

رشت _ استاندار گیلان نسبت بر ضرورت تبیین شخصیت حقیقی و حقوقی «آیت‌ الله رییسی» برای اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم شهادت آیت‌الله رئیسی در استانداری گیلان با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان راه خدمت اظهار کرد: واژه «عالم مجاهد» پاداش ارزشمندی است که مقام معظم رهبری برای آیت‌الله رئیسی خادم الرضا به کار بردند، او در علم فقاهت و حوزه به درجه اجتهاد و در علم دانشگاهی و آکادمیک به مرتبه دکتری رسیده بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه آیت الله رئیسی برای رضای خدا صادقانه به مردم خدمت می‌کرد، گفت: آیت الله رئیسی در کنار ناملایمات فراوان هیچ گاه از کار و خدمت کردن به مردم خسته و ناامید نشد.

عباسی با بیان اینکه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی رضای خدا و خدمت به مردم را بر هر چیز دیگر ترجیح می‌داد گفت: امروز ما مدیران مسؤولیت خطیری بر عهده داریم و با روح ملکوتی شهید جمهورمان پیمان می‌بندیم که تا پای جان از خدمت صادقانه به مردم دریغ نکنیم.

وی ادامه داد: ما مدیران دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاگردان و سربازان آیت‌الله رئیسی شهید خدمت به همراه قشرهای مختلف مردم سوگوار شهادت وی هستیم اما با قدرت کارها را پیش می‌بریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه به قله نزدیک شدیم و خستگی معنا ندارد، اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید بنابراین خدمت صادقانه به مردم بدون وقفه و با نظم ادامه یابد و وقفه‌ای در کار مدیران نباشد.

عباسی با تاکید بر ضرورت تبیین شخصیت حقیقی و حقوقی آیت‌الله رئیسی بیان کرد: عملکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم باید در مراسم‌های مختلف برای مردم تبیین شود.

به گفته وی، دولت سیزدهم با وجود سنگ‌اندازی‌ها اقدامات ارزشمندی ارائه داد که باید به مردم گفته شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت با اخلاص و شأنیت خدمت به مردم منشأ خدمات زیادی به مردم کشور عزیزمان و استان گیلان شد.

عباسی با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی شهید جمهور در حوزه‌های داخلی و خارجی به آحاد جامعه بیان کرد: ایشان از نظر معنوی در کشورهای مختلف جهان نافذ بود و اکنون سران و شخصیت‌های عالی رتبه جهان در این سوگ عظیم با مردم ایران همدردی می‌کنند.

کد خبر 6114953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha