۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲

فرماندار سرعین:

آیت الله رئیسی عمر و زندگی خود را وقف مردم کرده بود

آیت الله رئیسی عمر و زندگی خود را وقف مردم کرده بود

سرعین - فرماندار شهرستان سرعین مهمترین ویژگی های رئیس جمهور را مردمی بودن عنوان کرد و گفت: شهید آیت الله رییسی عمر و زندگی خود را شبانه روزی وقف به مردم کرده بود.

باقر باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و جهادی (آیت الله سید ابراهیم رئیسی) و همراهانش، اظهار کرد: شهادت افتخارآفرین و روشنگر سید محرومان، یار وفادار انقلاب اسلامی، امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حضرت آیت‌الله رئیسی (رضوان‌الله تعالی علیه)، رئیس جمهوری محترم و هیئت همراه موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

وی گفت: این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمود و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده‌ی ایران اسلامی قرار داده است.

فرماندار شهرستان سرعین مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور را مردمی بودن عنوان کرده و افزود: ایشان عمر و زندگی خود را شبانه روزی وقف به مردم کرده بود.

باقرزاده بیان کرد: این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران خدمت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

کد خبر 6114972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha