۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

پیام تسلیت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی در پی شهادت رییس جمهور

پیام تسلیت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی در پی شهادت رییس جمهور

شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهادت آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی ایران اسلامی و هیات همراه وی را در سانحه هوایی سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان طی پیامی، شهادت دکتر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور ایران و اعضای هیأت همراه وی را تسلیت گفت.

متن کامل تسلیت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (۱۵۶)، أولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُون»

شهادت رئیس محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه و هیأت همراه وی را در سانحه دلخراش و تأسف‌بار سقوط بالگرد که موجب تألم و تأسف قلبی گردید، به محضر حضرت امام عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

شهادت برای مردانی که به مصداق آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» با خدا عهد بسته و صادقانه در نیل به مقصود و انتظار شهادت در راه دوست کمر همت بربسته و تا نثار جان از پای ننشسته، موهبتی الهی است که نصیب رئیس‌جمهور شهید و همراهانش شد تا به خیل پذیرفته‌شدگان بارگاه ملکوتی حق از مسیر هدایت امام رضا (ع) بپیوندد.

او که رئیس‌جمهوری محبوب، خدوم، صدیق، شجاع، عدالت‌خواه، عدالت‌پیشه، دلسوز و همچون سربازی خادم برای دین و دنیای مردم بود، زندگی خویش را مرهون امام‌هشتم (ع)، می‌دانست و سرانجام در مسیر پر مشقتِ خدمت صادقانه، راه بر ما نمود و خود به مقصود رسید.

برای ایشان و همراهانشان علو درجات در پیشگاه حضرت حق مسالت داریم. مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که متشکل از ششصد هزار مهندس در سطوح گوناگون تخصصی است، به مثابه سربازانی آماده خدمت به مردم در راستای منویات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهدا و تحقق برنامه‌های کشور، همچون قطره‌ای از دریای بیکران ملتی آگاه و بصیر، استوار و بدون خلل در راه توسعه کشور با توجه به همه فراز و فرودها، وظایف خویش را با امید به آینده‌ای روشن به پیش می‌برد.

کد خبر 6114981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha