۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶

در مشهد؛

ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری اعلام شد

ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری اعلام شد

مشهد- فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی از محدودیت‌های تردد در روز پنجشنبه، ۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با مراسم خاکسپاری رئیس جمهوری در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: پلیس راهور ۳ مأموریت ویژه را برای برگزاری مراسم بدرقه و خاکسپاری پیکر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مشهد خواهد داشت تا این مراسم با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده است تا در مأموریت اول و در بدو ورود پیکر رئیس جمهوری به مشهد، مسیر فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به مقصد میدان ۱۵ خرداد و سپس به سمت حرم مطهر رضوی به شعاع ۵۰۰ متر، ممنوعیت تردد خودرویی اعمال شود.

وی افزود: مأموریت دوم، تخلیه و پاکسازی خودرو از سطح معابر تا شعاع ۵ کیلومتری حرم مطهر رضوی با تاکید بر ایجاد زیرساخت تردد خودروهای امدادی و انتظامی خواهد بود.

امیدوار به مأموریت سوم این نیرو اشاره و اعلام کرد: در بخش سوم از مراسم، ممنوعیت تردد خودرویی تا شعاع ۷ کیلومتری از حرم مطهر رضوی اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مسیرهای اضطراری تردد نیز برای روز مراسم پیش بینی شده است که خیابان‌های ملک الشعرای بهار، نخریسی، دانش غربی و شرقی و زیرگذر حرم امام رضا (ع) به سمت بیمارستان‌های هاشمی نژاد و امام حسین (ع) خواهد بود.

وی ساعت شروع محدودیت را عنوان و اعلام کرد: مرحله اول از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳ خرداد ما تا ساعت ۶ بامداد، پاکسازی خیابان‌ها از ساعت ۶ بامداد تا ۱۲ ظهر و مرحله آخر از ساعت ۱۲ ظهر همان روز تا پایان مراسم به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6114985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha