۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

معاون دانشگاه آزاد شهادت سردار موسوی را به فرزندش تسلیت گفت

معاون دانشگاه آزاد شهادت سردار موسوی را به فرزندش تسلیت گفت

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت سردار سید مهدی موسوی را به فرزندش که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است، تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت سردار سید مهدی موسوی را به فرزندش که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

فردی دعا می کرد و می گفت: اَللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا تُسْأَلُ فَأَعْطِنِی أَفْضَلَ مَا تُعْطِی خدایا! از تو می خواهم بهترین چیزی را که به بندگان شایسته ات مرحمت می کنی به من مرحمت کنی. پیامبر خدا او را دید و به او فرمود: إِنِ اُسْتُجِیبَ لَکَ، أُهَرِیقَ دَمُکَ فِی سَبِیلِ اَللَّهِ اگر دعایت مستجاب شود، خونت در راه خدا ریخته می شود و به شهادت می رسی.

فرزند عزیزم؛ سرکار خانم فاطمه زهراسادات موسوی؛ دختر شهید والامقام سردار سید مهدی موسوی
دانشجوی محترم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام و احترام؛
پدرتان با همه گرفتاری ها، همیشه با دلسوزی تمام پیگیر امور مربوط به شما بودند. از دست دادن چنین پدری مهربان و البته سرداری شجاع و مومن، مصیبت بزرگی است.

خبر شهادتشان برایمان بسیار جانسوز بود. ما را در غم خود شریک بدانید. آنچه قطعا در این مصیبت، تسلی بخش است، توجه به این مطلب است که همه می میریم اما آن کس که به تعبیر رسول مکرم اسلام(ص) شهادت را در آغوش می کشد، به بالاترین خیر دست یافته است و این بشارتی بی مانند است.

بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی شهادت پدر والامقامتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر مسئلت می‌نمایم.

فرزاد جهان بین
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر 6114999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha