۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد:

آمایش و مأموریت‌گرایی زیرساختی در دانشگاه آزاد فراهم شده است

آمایش و مأموریت‌گرایی زیرساختی در دانشگاه آزاد فراهم شده است

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این مدت آمایش و مأموریت‌گرایی زیرساختی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، سعید آزادیان رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح مأموریت‌گرایی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و ششمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی چهره نوین این دانشگاه و موضوع سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی پرداخت و گفت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی این است که در نظام حکمرانی آموزش عالی بتواند دانایی و توانایی فردی را به سمت دانایی و توانایی اجتماعی سوق دهد تا به کارآمدی و کارآمادگی فارغ‌التحصیلان بیانجامد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دکتر طهرانچی مطرح کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۴ باید انتخاب اول دانشجویان باشد، شاید روز اول برای خیلی‌ها باورپذیر نبود اما امروز شاهدیم که فاصله زیادی با تحقق این شعار نداریم و دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر توفیقات زیادی کسب کرده است.

آزادیان با بیان اینکه در این مدت آمایش و مأموریت‌گرایی زیرساختی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است، گفت: برای شروع، ظرفیت و داده خوبی برای حل مسئله در دانشگاه آزاد اسلامی گردآوری شده و می‌توانیم برای سرفصل‌های درس برنامه ریزی داشته باشیم تا در کنار دانش تخصصی، دانش مهارتی را نیز توسعه دهیم. این نگاه حل مسئله، نقطه تحولی دانشگاه آزاد اسلامی است و بنا داریم با مجموعه ابزارهای در اختیار، حل مسئله کنیم. ظرفیت‌های جدی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد تا چهره نوین دانشگاه را نمایان کنیم.

پنل دوم این اجلاس به ارائه گزارش معاونت توسعه و مدیریت منابع، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی اختصاص داشت.

کد خبر 6115013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha