۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶

ملکی اعلام کرد؛

تمهیدات ویژه آتش‌نشانی در مراسم تشییع شهدای خدمت

تمهیدات ویژه آتش‌نشانی در مراسم تشییع شهدای خدمت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تمهیدات ویژه آتش‌نشانی در مراسم تشییع شهدا در تهران خبر داد و گفت: مجموعاً ۳۰۰ آتش‌نشان در ۷۰ نقطه از مسیر تشییع حاضر خواهند بود.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت وگو با خبرنگار مهر، از تمهیدات ویژه آتش‌نشانی در مراسم تشییع شهدا در تهران خبر داد و گفت: فردا مراسم پیکر شهیدان آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار خواهد شد و سازمان آتش‌نشانی تلاش خود را برای تأمین ایمنی این مراسم به کار خواهد بست.

وی افزود: مجموعاً ۳۰۰ آتش‌نشان در ۷۰ نقطه از حد فاصل چهارراه کالج تا میدان آزادی و معابر اطراف مستقر می‌شوند. آتش‌نشانان با استفاده از ۵۰ دستگاه خودرو سنگین، ۳۰ دستگاه خودرو سبک و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت، جمعاً ۱۰۰ دستگاه انواع خودرو سبک سنگین موتور در مسیر تشییع حاضر خواهند بود.

ملکی همچنین گفت: ۷۰ نفر به صورت گروه‌های دو نفره و پیاده، سی نفر در داخل دانشگاه و چهل نفر در بیرون از دانشگاه در مکان‌های مشخص‌شده مستقر خواهند شد. علاوه بر آن ۱۱ دستگاه خودرو در داخل دانشگاه مستقر می‌شود و بقیه خودروها در مسیر اصلی مشایعت استقرار خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از ساعت ۵ صبح فردا در محل استقرار خودشان حاضر خواهند شد.

ملکی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود ازدحام جمعیت ایجاد شود تقاضای ما از شهروندان این است که همکاری لازم را با نیروهای امدادی داشته باشند و اگر اتفاقی پیش آمد بدون نگرانی، خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر اطلاع دهند.

کد خبر 6115039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha