افزایش شمار شهدای کرانه باختری به ۵۱۳ شهید

افزایش شمار شهدای کرانه باختری به ۵۱۳ شهید

شمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۵۱۳ شهید رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و قدس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۵۱۳ فلسطینی را در کرانه باختری و قدس به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین بیان کرد که نظامیان صهیونیست در حمله روز جاری خود به شهر «جنین» در کرانه باختری ۷ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۱۹ فلسطینی دیگر را نیز زخمی کرده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ فلسطینی دیگر را در حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

در میان بازداشت‌شدگان یک بانوی آزاده فلسطینی هم دیده می‌شود. این بازداشت‌ها در استان‌های رام الله، نابلس، طوباس و قدس انجام گرفته است.

نظامیان صهیونیست در جریان یورش به این مناطق، علاوه بر بازداشت ۱۵ فلسطینی خسارات زیادی هم به املاک و مستغلات فلسطینیان وارد کردند.

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۸۸۱۵ فلسطینی در کرانه باختری توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده‌اند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی بازداشت گسترده فلسطینیان پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی را به عنوان مجازات دسته جمعی فلسطینیان در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 6115052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha