۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۶

مهر گزارش می‌دهد؛

سنگ تمام قمی‌ها برای وداع با رئیس جمهورِشهید

سنگ تمام قمی‌ها برای وداع با رئیس جمهورِشهید

قم – مردم استان قم امروز از شهرها و روستاهای این استان و حتی استان‌های مجاور وداعی باشکوه با رئیس جمهورِشهید داشتند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: مراسم بدرقه پیکر مطهر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حادثه سانحه هوایی ورزقان بعداز ظهر سه شنبه در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) حد فاصل حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در میان خیل عظیم و وصف‌ناپذیر حضور مردم قم برگزار شد.

بدرقه و وداعی باشکوه و کم نظیر، حضوری مردمی و از جان دل که نشان داد راه رئیسی ها ادامه دارد و متوقف نخواهد شد، حضور مردم قم در این مراسم باشکوه لبیکی به پیام رهبر معظم انقلاب بود که ما در هر شرایطی ادامه خواهیم داد و همواره قدردان شهدایمان خواهیم بود.

مردم قم هر چند ۱۱ روز گذشته میزیان رئیس جمهور محرومان در سفر استانی‌اش بودند اما امروز از پیکر مطهر شهیدش در راه خدمت استقبال کردند، آمدند تا نشان دهند طعم خدمت را چشیده‌اند، آمدند و نشان دادند ایران و ایرانی پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی در بدو ورود به قم به مدرسه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد. در این مراسم شخصیت‌های مختلف از جمله مراجع و علمای حوزه علمیه قم همچون آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، شیخ عیسی قاسم، حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران، آیت الله مدرسی و وزیر کشور حضور داشتند.

پیکر مطهر شهدا بعد از مراسم مدرسه فیضه قم برای طواف حرم حضرت معصومه وارد حرم شد و خانواده شهید دکتر «حسین امیر عبدالهیان» وزیر امور خارجه در آئین طواف شهدای خدمت در حرم حضرت معصومه (س) حضور یافتند.

در ادامه پیکر پاک شهدای خدمت در مسیر بلوار پیامبر اعظم حد فاصل حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در میان خیل عظیم و وصف‌ناپذیر حضور مردم قم بدرقه شد و در این میان حضور پاکستانی‌های مقیم ایران چشم‌گیر و عزاداری آنها برای شهیدِجمهور دیدنی.

دقایقی است که پیکر شهدا به سمت مصلای تهران برای وداع منتقل شده است اما مردم قم همچنان در بلوار پیامبر اعظم برای رئیس جمهور شهید و دیگر خادمان مردم عزاداری می‌کنند و هر لحظه نیز به جمعیتشان افزوده می شود.

آسمان هم در فراغ شهدای خدمت می‌بارد و همه مردم قم شهید حجت الاسلام سید ابراهیمی رئیسی و همراهانش را به خدا سپردند.

کد خبر 6115237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha