۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

امام جمعه نهبندان:

ناسپاسی ها و توهین ها رئیس جمهور شهید را در خدمت سست نکرد

ناسپاسی ها و توهین ها رئیس جمهور شهید را در خدمت سست نکرد

بیرجند-امام جمعه نهبندان گفت: ناسپاسی ها و توهین ها رئیس جمهور شهید را در خدمت سست نکرد و از متلک های سیاسیون خسته نشد.

حجت الاسلام احمد نجمی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آیت الله شهید رئیسی در خاص ترین روز یعنی ایام ولادت حضرت رضا (ع) حکم تنفیذ خود را از مقام معظم رهبری گرفت و در چنین روزی به شهادت رسید.

امام جمعه نهبندان بیان کرد: برخی عرفان را در خلوت با خدا می‌دانند ولی شهید آیت الله رئیسی شهادت را در کنار خلوت به خدا در خدمت به خلق معنا کرد.

نجمی پور ادامه داد: چه خلوت با خدا و چه خدمت به خلق؛ دو راه جداگانه برای رسیدن به خدا و به اوج معنویت و عرفان نیست، بلکه مسیر یکی است.

وی یادآور شد: همه شهادت می‌دهیم که شهید رئیسی این صفت برجسته معنوی را داشت که بیشترین سعی و تلاشش را برای برطرف کردن حوائج مردم به کار می‌گرفت. یک لحظه آرام و قرار نداشت. مرخصی او در خدمت به خلق بود.

امام جمعه نهبندان افزود: ما در پیشگاه خدا شهادت می‌دهیم که رئیس جمهور شهیدمان، برای خدمت به مردم شب و روز نداشت و نگاه نمی‌کرد که این فرد مخالف او هست یا موافق اوست و تأکید داشت که «من خدمتگذار همه هستم حتی مخالفینم»

نجمی پور افزود: امروز هر ایرانی با غیرت و باشرفی عزادار اوست چون تا پای جان برای ایران و ایرانی دوید و خدا هم برای او کم نگذاشت، تمام عِلائم را برای من و شما گذاشت تا صداقت این شهید راه خدمت را به ما نشان دهد.

وی ادامه داد: من نمیدانم شهید که چه سَر و سِرِّی با امام رضا (ع) داشت که حضرت او را در شب ولادتش پذیرفت و کسی که یک عمر امام رضایی زندگی کند، حضرت او را اینگونه در آغوش خودش می‌گیرد.

امام جمعه نهبندان افزود: اخلاص در خدمت یعنی برای خدا کار کنی و توهین‌ها و جسارت‌ها و بی حرمتی‌ها را بشنوی و سکوت کنی.

نجمی پور گفت: ناسپاسی‌ها رئیس جمهور ما را سست نکرد و از متلک‌های سیاسیون خسته نشد و حقیقتاً مصداق این آیه قرآن بود که می‌فرماید: «یُجاهدونَ فی سبیل اللهِ و لا یَخافُونَ لَومَهَ لائم»

کد خبر 6115531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha