۱۵ دی ۱۳۸۶، ۹:۴۷

تصویربرداری "کارآگاهان" در تهران ادامه دارد

تصویربرداری "کارآگاهان" در تهران ادامه دارد

مجموعه تلویزیونی "کارآگاهان" به کارگردانی حمید لبخنده برای گروه فیلم و سریال شبکه سه در تهران و اطراف آن تصویربرداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجموعه در 18 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) تولید می‌شود و در آن مهدی هاشمی، اکبر زنجانپور، رضا خندان، کامران تفتی، زهره فکورصبور، شهروز ابراهیمی‌فر و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گفته محمدی تاکنون چهار قسمت "کارآگاهان" تصویربرداری شده و در خلاصه داستان آن آمده: کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد ثنایی ماموریت رسیدگی به پرونده‌های جرایم را در دستور کار دارند و گره‌گشایی از معماهای پیچیده جرایم و کشف سرنخ‌های مهم در کنار آموزش‌های علمی ضمن خدمت کارآگاهان جوان از وظایف مهم سرگرد و دستیاران اوست.

مجموعه "کارآگاهان" در هر قسمت یک پرونده واقعی را دستمایه داستان خود قرار می‌دهد. سرهنگ عبدالله قاسمی کارشناس و مشاور انتظامی پروژه است و سایر عوامل آن عبارتند از تصویر‌بردار: افشین احمدی، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده، طراح صحنه و لباس: رضا ترابی، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی و عکاس: شکوفه هاشمیان.

کد خبر 616022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha