۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۱:۰۷

شیوه جدید مجله نافه برای توزیع و دسترسی به مخاطبان

شیوه جدید مجله نافه برای توزیع و دسترسی به مخاطبان

سی و هفتمین شماره مجله ادبی و فرهنگی نافه (از خرداد تا اسفند 86) به تازگی به پیشخوان آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مجله که بعد از مشکلات عدیده اقتصادی و کاغذ و... به صورت دوماهنامه و سپس فصلنامه منتشر شد، شماره اخیر خود را به 9 ماه از سال 86 - خرداد تا اسفند - اختصاص داده است.

ناهید توسلی - مدیر مسئول - در صفحه دوم مجله با اشاره دوباره به هزینه های نشریه و وضعیت اقتصادی موجود برای انتشار نشریه، در اظهارنظری با اشاره به کاهش شمارگان نشریه آورده است: "با توجه به تیراژ مجله و نظر به اینکه بیش از سه هزار کیوسک روزنامه فروشی تنها در تهران وجود دارد و امکان توزیع نافه به همه این کیوسکها عملا میسر نمی باشد، در عین اینکه نافه خوانندگان تخصصی و حرفه ای خود را در حوزه همه کیوسکها نیز ندارد، بنابراین از این پس آنان می توانند نافه را تنها از طریق کیوسکهایی که در شماره آینده نام و محل آنها اعلام خواهد شد و در حال حاضر از کتابفروشی هایی که نام و نشانی آنها در صفحه سه جلد آمده است تهیه فرمایند..."

مطالبی از حسین پاینده، جواد اسحاقیان، عطاءالله مهاجرانی، جلال فرزانه دهکردی و... در بخش نقد رمان، داستانهایی از مریم عادلیان، فرحناز یوسفی، مهین سمواتی و...، شعر فارسی و ترجمه، "شریعتی، ادبیات و هنر" از ناهید توسلی و بخشهای هنر و خبر و معرفی کتاب و گوناگون در این نشریه آمده است.

دبیر تحریریه نافه علی معصومی و دبیر بخش ادب، رمان و نقد آن فتح الله بی نیاز است. نافه در 98 صفحه و با بهای دو هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 674755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha