۲۰ خرداد ۱۳۸۷، ۱۰:۱۱

"گل‌های گرمسیری" عسگرپور به تهران بازگشت

"گل‌های گرمسیری" عسگرپور به تهران بازگشت

عوامل مجموعه تلویزیونی "گل‌های گرمسیری" به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور برای ادامه تصویربرداری از خرمشهر به تهران بازگشتند و همزمان تدوین و صداگذاری نیز آغاز شد.

بهرام فرهادی مدیر تولید پروژه در این باره به خبرنگار مهر گفت: اخیراً زهره صفوی و مهران نائل به جمع بازیگران ملحق شدند. تصویربرداری بخش‌های خرمشهر تمام شده و گروه از دو روز پیش برای ادامه تصویربرداری به تهران آمد. ضبط یک سوم مجموعه هم به پایان رسیده است.

فیلمنامه این مجموعه را عسگرپور همراه محمدرضا بیاتی و علی‌اکبر محلوجیان بر مبنای طرحی از خودش نوشته و پیش‌تولید پروژه از اسفند 86 در تهران و خوزستان آغاز شد. همزمان با ادامه تصویربرداری حسین غضنفری تدوین و آرش اسحاقی صداگذاری مجموعه "گل‌های گرمسیری" را آغاز کردند.

نمایی از مجموعه "گل‌های گرمسیری"

اشکان خطیبی، روناک یونسی، پرویز فلاحی‌‍پور، مریم بوبانی، عمار تفتی، رحیم نوروزی، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، مهدی ساکی و آتیلا پسیانی بازیگران "گل‌های گرمسیری" هستند و داستان درباره تعطیلی دانشگاهها قبل از جنگ است که باعث رفتن دانشجویان می‌شود و ناهید و رسول هم از هم جدا می‌شوند. رسول برای دفاع از وطن عازم خرمشهر می‌شود و...

دیگر عوامل پروژه عبارتند از محمدصادق جلالی تهیه‌کننده، بهرام فرهادی مدیر تولید، حسن کریمی مدیر تصویربرداری، رضا شیخی تصویربردار، حسین مجد طراح صحنه و لباس، مهری شیرازی طراح گریم، جواد شریفی طراح جلوه‌های ویژه، شهرام باباپور مدیر برنامه‌ریزی، وحید کاشی دستیار کارگردان، همایون صدیقی عکاس و رحیم بیابانی مدیر تدارکات.

کد خبر 696068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha