۶ تیر ۱۳۸۷، ۱۷:۴۱

شهرداری رویدر هرمزگان افتتاح شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: شهر رویدر به 24 شهر استان هرمزگان پیوست و شهرداری این شهر با حضور استاندار هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، عبدالعلی صاحب محمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از شهرداری رویدر در غرب شهر بندرعباس گفت: توجه به مناطق کمتر برخوردار کشور از اهداف اساسی انقلاب اسلامی است که با حضور دولت نهم، میزان توجه و رسیدگی به این مناطق نیز افزایش یافت و از تغییر نگاهها به این مناطق در قالب تبدیل آنها به شهر می توان شاهد رشد روزافزون و توسعه و برخورداری بیش از گذشته این مناطق بود.

وی گفت: شهرستان رویدر به عنوان شهر بیست و پنجم هرمزگان امروز صاحب شهرداری مستقل خواهد بود و استانداری هرمزگان نیز تلاش می کند تا در تخصیص برخی اعتبارات عمرانی به این مناطق سهم بیشتری را در نظر گیرد تا بتوان از محل همکاریهای مناسب مردم منطقه شاهد شهری آباد و برخوردار بود.

صاحب محمدی به استعداد های کم نظیر جمعیت 5 هزار و 500 نفره شهر رویدر اشاره کرد و گفت: مردمان پاک و نجیب رویدر با همکاری یکدیگر و با مشارکت صمیمی و با بهره گیری از توان مدیران خدمتگزار جمهوری اسلامی این شهر را به الگوی تمامی شهرهای هرمزگان تبدیل خواهند کرد.

شهر رویدر تا پیش از این از بخش های شهرستان بندرخمیر بود که با توجه به افزایش جمعیت آن با تبدیل شدن این بخش به شهر موافقت و امروز شهرداری آن مورد بهره برداری قرار گرفت.

عبدالرحمن جدبر شهردار جدید رویدر نیز در این مراسم معرفی شد.

کد خبر 706253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha