۷ مرداد ۱۳۸۷، ۱۳:۰۹

"بابی جونز" برای تلویزیون دوبله شد

"بابی جونز" برای تلویزیون دوبله شد

فیلم‌های "بابی جونز"، "دستبرد به بانک" و "شکوفه‌ها در خاک" در واحد دوبلاژ سیما دوبله و برای پخش از تلویزیون آماده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "بابی جونز" به مدیریت دوبلاژ جواد پزشکیان و با حضور گویندگانی چون سعید شیخ‌زاده، مهرخ افضلی، بهمن هاشمی، علی منصوری‌راد، اکبر منانی، ناصر احمدی، داود باقری، شایسته تاج‌بخش، مهناز آبادیان، مینا نخعی و شوکت قهرمانی برای شبکه تهران دوبله شد.

نمایی از فیلم "بابی جونز"

فیلم "بابی جونز" با نام اصلی "بابی جونز: ضربه نبوغ" سال 2004 بر مبنای داستان واقعی بابی جونز، گلف باز معروف ساخته شد. او اولین کسی بود که به طور پی در پی در هر چهار رقابت قهرمانی مهم گلف، اول شد.

نقش بابی جونز را جیم کاویزل بازی می‌کند و کلر فورلانی، مالکوم مک راول و آیدان کوئین دیگر بازیگران این فیلم 129 دقیقه‌ای هستند که به کارگردانی راوی هرینگتن با بودجه‌ای 20 میلیون دلاری ساخته شد و تنها حدود سه میلیون دلار فروخت.

ماجراهای فیلم درباره جونز است که از کودکی به گلف علاقمند و به یکی از نوابغ آن تبدیل شد. او در دهه 30 میلادی از 21 مسابقه 13 مسابقه را برد و تنها کسی بود که در یکسال در چهار مسابقه برنده شد. بابی جونز در 28 سالگی در اوج از گلف کناره گرفت و در 1971 درگذشت.

فیلم سینمایی "دستبرد به بانک" به مدیریت دوبلاژ سعید مظفری و با حضور گویندگانی چون بهرام زند، فریبا رمضانپور، تورج مهرزادیان، ناصر نظامی، کتایون اعظمی، کسری کیانی، مریم نوری درخشان، امیر عطرچی، ولی‌الله مومنی، مجتبی شمس، آبتین ممدوح برای تلویزیون دوبله شد.

این فیلم جنایی به کارگردانی راجر دانلدسن سال 2008 بر مبنای یکی از بزرگترین سرقت‌های تاریخ بریتانیا ساخته شد و در آن جیسن استیتم و سافرون باروز نقش‌آفرینی می‌کنند. استیتم نقش یک تبهکار سابق را به عهده دارد که برای سرقت از یکی از بانک‌های لندن بار دیگر به دنیای جرم و جنایت باز می‌گردد.

بیشتر منتقدان از فیلم "دستبرد به بانک" استقبال کردند و این فیلم در وب سایت سینمایی Rotte Tomatoes بر مبنای 126 نقد نوشته شده، 78 درصد رای مثبت را به دست آورد. فروش جهانی فیلم 111 دقیقه‌ای و بریتانیایی "دستبرد به بانک" حدود 46 میلیون دلار بود.

فیلم سینمایی "شکوفه‌ها در خاک" به مدیریت دوبلاژ ناصر طهماسب برای تلویزیون دوبله شد. این فیلم به کارگردانی مروین لوری سال 1941 ساخته شد و داستان درباره ادنا گلدنی است که با وجود مخالفت‌ها، سرپرستی بچه‌های یتیم و سر راهی را به عهده می‌گیرد.

نمایی از فیلم "شکوفه‌ها در خاک"

گریر گارسن، والتر پیجن و مارشا هانت در این فیلم 99 دقیقه‌ای نقش‌آفرینی می‌کنند که بر مبنای داستانی از رالف ویلرایت ساخته شد جایزه اسکار بهترین طراحی هنری ـ دکوراسیون داخلی را برد. این فیلم در سه رشته بازیگر زن، فیلمبرداری و فیلم نیز نامزد اسکار بود.

لروی (1987 ـ 1900) در کشف و ارتقاء موقعیت کاری بازیگرانی چون ادوارد ج. رابینسن، کلارک گیبل، لورتا یانگ، رابرت میچم و لانا ترنر نقش داشت. او سازنده فیلم‌های "سزار کوچک"، "آقای رابرتز" و "داستان اف بی آی" بود و برای "محصول تصادفی" در سال 1943 نامزد اسکار شد. لروی برای "خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنم" در 1946 یک اسکار افتخاری گرفت.

کد خبر 722715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha